Vraag

Verlieft op iemand die ik niet ken

  • 18 February 2018
  • 8 reacties
  • 228 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben verlieft op iemand die ik niet ken maar als ik haar zie dan voel ik mij verlieft ze zit bij mij op school in de eerste dus ik zie haar alleen in de pauze. weet iemand hoe ik haar ook op mij verlieft kan maken

8 reacties

*verliefd
En in Mijn optiek kan je uberhaubt niet verliefd zijn op iemand die je alleen Kent qua uiterlijk
"weet iemand hoe ik haar ook op mij verlieft kan maken"
Jij niet....
Misschien kun je eerst beginnen met kennis maken.
Je kan niet echt iemand verliefd op je laten maken. Het is aan de persoon zelf om iets voor iemand te voelen of niet. En begin anders eens,een leuk gesprek ofzo... Probeer eerst vrienden te worden.
tnx iedereen ik ga het proberen 🆒
*verliefd
ik heb dislexie
Hey
Veel mensen hebben dit probleem zelf heb ik ook dit probleem. Maar het beste wat je kan doen is haar aanspreken of haar een berichtje te sturen. Natuurlijk bepalen mensen niet op wie ze wel en niet verliefd worden. Dat moet ze zelf doen. Elk meisje vind het wel leuk om met iemand te praten die haar begrijpt met haar problemen. Grote kans is dat ze je vertrouwd. En via het vertrouwen richt jee band op en dan kan je kijken of je gevoelens echt waar zijn.
Beste vispersoon mischien kun je met haar spelen en thuis spelen met haar en elkaar beter leren kennen . Maar als je daar echt wakker van lich dan kan je het beter aan haar vertellen.

Reageer