Vraag

verliefdd

  • 28 July 2020
  • 3 reacties
  • 58 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoii!

ik ben een meisje van 15 jaar. Ik ben verliefd op mijn beste vriendin. Zij is bisexueel, en ik ook. Zij weet nog niet van mij dat ik dit ben, omdat ik er sinds kort pas zeker van ben. Maar ik ben echt stapelverliefd op haar. Ze vond mij een half jaartje geleden leuk, maar dat vertelde ze later pas. Ik vind haar zo leuk, maar ik weet niet hoe ik dit aan haar kan vertellen, iemand tips?


3 reacties

wat super lief, dankjewel

Heyy

Zeg haar dat je haar leuk vindt! Misschien deelt ze die gevoelens nog, maar zei ze dat ze niet meer verliefd op je is gwn om het te vermijden. Het leven is te kort om dat soort dingen te verzwijgen!

Groetjs

Heyy,

ik ben een meisje van 15 jaar en heel erg confused over mijn sexualiteit.

Ik ben 98% zeker dat ik bisexueel ben want ik heb echt de grootste crush op mijn beste vriendin

Zij is ook bisexueel, en ze vond mij een tijdje leuk. Dit vertelde ze toen ze al over me heen was, ze vertelde wanneer het was enzo. Als ik op die tijd terug denk was het vrij logisch, maar zodra ze dit vertelde begon ik heel erg te twijfelen. Ik voelde ook iets tijdens die tijd, maar ik wist niet wat. Ik dacht dat het vriendschap was, maar ik vond haar blijkbaar ook leuk zonder dat ik het zelf wist.

 

Nu, ongeveer 5 maanden later ben ik er dus bijna zeker van dat ik ook op meisjes val. Maar ik ben dus weer verliefd op haar. Ik wil bij haar zijn, en haar knuffelen. Ik beeld me in dat ik met haar ben en dat voelt zo goed. Ik huil als ik hierbij na denk, want ik heb er heel erg moeite mee. Zij weet niet dat ik ook bisexueel ben omdat ik lange tijd er niet zeker van was, dus ik wachtte met het haar te vertellen. Ik wil bij haar zijn, en haar zoenen…..

ik weet echt niet wat ik moet doen, ze vertelde me dat ze een crush had, toen ik vroeg wie? wildr zr het me niet vertellen, terwijl ze hier normaal heel erg open over is. dit vond ik ook een beetje raar. Ze appte me gisteren opeens met : i love you so much. Dit was ongeveer een uurtje nadat ik haar met iets persoonlijks had geholpen. Is dit uit vriendschap? of toch iets meer...

Ik vind haar zo leuk, dat ik me er zowat ziek door voel, kan iemand me helpen? ik wil het haar vertellen, maar ik ben bang dat ze me uitlacht :(

Reageer