Vraag

verliefd zonder de jongen echt te kennen

  • 21 July 2020
  • 5 reacties
  • 116 Bekeken

Badge

Eyy

Ik heb een probleem. Ik ben verliefd op een jongen die ik 1 keer per week zie en tegen wie ik nog nooit gepraat heb omdat dat eigenlijk niet mogelijk is. Ik weet niet eens wat zijn naam is. Waarschijnlijk is hij ook een stuk ouder dan ik

Is het mogelijk om verliefd te zijn op een jongen die je niet kent? En wat moet ik doen om te laten merken dat ik verliefd op hem ben?


5 reacties

Hey,

 

Of het mogelijk is? ja, ik zelf vind van wel. Natuurlijk kun je verliefd zijn op uiterlijk en verliefd op innerlijk.

 

Om hem te laten merken dat je hem leuk vind ? Dat moet je niet aan mij vragen😅.  misschien kun je gewoon met hem flirten enz.

 

Groetjes Gebruiker c 

Goeden avond

 

Zeker kun je gevoelens krijgen bij het zien van iemand

Wat je eraan kunt doen is niks, wil je contact zul je de stoute schoenen aan moeten trekken en werkelijk wat gaan doen denk aan flirten zoals met je ogen knipperen etc. op een ogenblik kun je zelfs op hem afstappen. Je kunt hiermee een goede relatie krijgen maar het kan ook zijn dat de jongen boos wordt en ruzie krijgt, wees dus zeker van wat je doet en of je er klaar voor bent. Soms is de waarheid hardt! 

 

Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb! 

 

Groetjes 

J V 16

 

 

Heyy

Kan zeker wel. Al noem ik het ik dat geval een crush. Voor mij is een crush dus ivm uiterlijk en verliefd zijn heeft dan met het innerlijk gemakken.

Ik denk dat je zult moeten al.je moed bijeen schrapen en met hem praten ofzo. Anders wordt het een beetje moeilijk denk ik.

Groetjs

Ik heb echt PRECIES hetzelfde!! Ik vind al ongeveer 2 jaar een jongen op mijn school superleuk en vraag me af of ik verliefd ben..of dat wel kan op iemand die je niet eens bij naam kent... 

Ik heb jammer genoeg de moed niet het hem op een of andere manier te laten weten en dit jaar is zijn laatste jaar..dus dat zal wel niks worden jammer genoeg.......

Reageer