Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Verliefd wat nu..?

• 12 mei 2014
  • 4 reacties
  • 192 Bekeken

Hallo.

ik ben eigenlijk nooit echt verliefd geweest als nu. Het klinkt krenterig. Maar ik was altijd met geld aan het rekenen ect. Nu ben ik smoor op een klasgenoot. Ze is 12. Maar ik merk dat ik niet de enige ben die op haar is. Een klasgenoot probeert haar steeds te versieren. Maar gelukkig denkt de gene waar ik op ben dat hij aardig doet als vriend.  Nou wil ik deze kans niet veliezen.  Hoe kan ik nou indruk maken? Tevens denk ik steeds aan dat er een soort filmpje in me hoofd dat hun in bed iets doen zeg maar. Daar wordt ik verdrietig van . Kijk hij heeft er precies 21 gehad hij is 13! Wat moet ik nou! Ook is er altijd een vriendin bij haar die bijna niemand mag. Ik mag haar ook niet. 

Groetjes
coolcat

4 reacties

wacht ze is je klasgenoot en ze is 12 maar jij bent toch 15 hoe kan ze dan je klasgenoot zijn en is ze niet een beetje te jong
Ik ben 13 ?
gisteren stond er op je profiel dat je 15 was en nu staat er dat je 12 bent ik volg het echt niet meer.
Je kan het beste interesse tonen in het meisje in kwestie. (dat waarderen ze altijd wel)
Wees aardig en doe niks overhaast want daarmee kan je haar afschrikken.
Dus geduld en als ze jou ook wat vind dan merk je dat vanzelf ;)

succes!

Reageer