verliefd? wat moet ik doen?

  • 7 January 2018
  • 4 reacties
  • 224 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Okeee, dit word een lang verhaal haha sorry maar ok
dus er is een jongen die ik in de eerste vaag kende (1x met een groepje mee gechillt ouzo) en toen vond ik m best leuk maarja kende m dus niet echt goed. Nu ging ik in de 2e naar zijn school en kregen we wat meer contact, sprak m niet echt op school, had geen les met hem maar we appte soms. Ik begon m weer best leuk te vinden heel de 2e lang eigenlijk, maar was veeeelste bang hier iets mee te doen! Na de 2e is hij dus naar een andere school gegaan en hadden we geen contact meer, want we waren niet echt vrienden ofzo. Ik had hem daarna heel erg lang niet gezien, maar hij is wel zo iemand die altijd in mijn hoofd is gebleven. Als ik hem tegenkwam of iets merkte ik dat ik de keren dat ik daarna langs die plek kwam gelijk aan hem moest denken, zelfs 2 jaar later nog. Nu is het zo dat ik onov 2,5 jaar later (toen hij van school ging was ik dus 13, deze gebeurtenis was ik 15 (bijna 16)) maar ik zag een jongen op een feestje, en hij kwam naar me toe en zei dat hij de beste vriend van die jongen is en dat hij me kende etc. maar, niet relevant eigenlijk. Eindstand kreeg die jongen die toen naar me toe kwam dus iets met mijn beste vriendin! Ik was de week erna jarig en gaf een klein feestje (gewoon chillen met 10 vriendinnen ofzo) toen wou dat vriendje van mn beste vriendin dus komen, om haar te zien enz, en hij zou iemand meenemen: dit was dus de jongen die ik vroeger leuk vond! Nou vond ik hartstikke leuk, wel een beetje spannend natuurlijk, want wist niet of het heel awkward zou zijn ofiets aangezien ik hem natuurlijk niet goed ken. Nou, het was dus super gezellig, heb heel veel met hem gepraat en hij is zo makkelijk in de omgang en je praat zo makkelijk met hem en merkte al snel dat hij best wel mijn type is. Nu was het verder niet speciaal iets. Ik zag hem een aantal weken later weer op een feestje, maar heb hem heel de avond niet meer echt gezien. Paar weken daarna waren mn ouders paar dagen weg en gingen we dus chillen en drinken enzo met vrienden, en toen kwam hij ook. Nou, ik weet niet veel meer van die avond maar toen heb ik hem ook maar een uurtje gezien ouzo (was beetje fout gegaan maar niet relevant). Daarna heb ik hem echt super lang niet gezien, want dit gebeuren was in de kerstvakantie en heb hem dus gisteren, in de kerstvakantie, pas weer gezien. We gingen bij mij thuis chillen en zouden naar een feestje gaan (kwamen niet binnen, ID vergeten...oeps ahahah) maar we gingen terug naar mij enz maar ok dus i vind hem denk ik echt best leuk en probeerde het beetje te laten merken d.m.v. veel aanraken enzo snapte maar dat was sowieso niet erg subtiel ouzo hahah maar hij ging er voor mijn gevoel wel mee in, maar je weet maar nooit of hij er iets mee bedoelde ouzo. Kijk ik ben geen pussy en normaal zou ik best willen zeggen dat ik m leuk vind, maar dan wil ik wel een beetje het gevoel hebben dat t wederzijds is en als we gewoon samen zijn heb ik dat gevoel wel een beetje maar verder zoekt hij niet echt contact via sociale media ofiets dus vind t echt lastig nu. En nota bene is het ook ongemakkelijk als hij me afwijst want dan hoort het vriendje van mn beste vriendin (is trouwens ook een hele goede vriend van mij) alles natuurlijk en wss moet ik hem daardoor ook nog zien dus heb daar geen zin in maar heb geen idee wt ik moet doen.. Nouja, ik weet dat ik het gewoon op me af moet laten komen maar ik kan er zo niet tegen om geen controle te hebben over wat er gebeurd hah. Normaal vind ik mensen niet snel leuk, maar omdat ik hem al zo lang leuk vind komt et voor mij allemaal wat harder aan ofzo.. Ik denk ook constant aan hem wat echt vet irritant is. Nou dank voor t lezen hahah hopelijk kunnen jullie er wat van maken..

4 reacties

Hoi

Aangezien je hem echt leuk vind zou ik hem niet laten gaan! Je kan onder zijn foto’s op insta reageren met ❤️❤️ Enzo denk al wel dat je dat doet verder zou ik het op je af laten komen en miss beetje door die beste vriend van jou er achter proberen te komen wat hij van jou vind en ik zou af toe wel eens gaan appen met heey? let wel op dat je niet te vaak appt daar worden jongens gek van

Xx mij
Reageer juist niet met hartjes metteen want dan gaatie je makkelijk vinden zonder dat die moeite heeft gedaan. Verder succes
Hoi

Aangezien je hem echt leuk vind zou ik hem niet laten gaan! Je kan onder zijn foto’s op insta reageren met ❤️❤️ Enzo denk al wel dat je dat doet verder zou ik het op je af laten komen en miss beetje door die beste vriend van jou er achter proberen te komen wat hij van jou vind en ik zou af toe wel eens gaan appen met heey? let wel op dat je niet te vaak appt daar worden jongens gek van

Xx mij


dankjewel voor je reactie!! xxx, ik zal inderdaad proberen informatie bij die vriend te krijgen.. Ik vind t altijd heel schamend om te zeggen dat ik mensen leuk vind for some reason haha maar is hele goeie vriend dus ik vertrouw hem wel.. Al zal ik die jongen niet gaan appen. haha. Omdat dat heel random zou zijn aangezien wij (gewoon mijn leeftijdsgroep bij mij in de buurt in ieder geval) niet zo gauw iemand zonder reden appen, dus dat zou gek zijn hahaha. Maar dankjewel! xx heb er wel wat aan
En hoe gaat het nu met alles????

Reageer