Vraag

Verliefd, wat moet ik doen??..

• 29 september 2017
  • 4 reacties
  • 125 Bekeken

Badge +4
Hey iedereen
Ik ben heel verliefd op T. Ik durf eigenlijk niet met hem te praten vooral omdat hij bijna altijd met L is. Als ik hem aankijk en hij merkt dat en kijkt me recht in m'n ogen aan word ik zo rood als een tomaat. Ook als ik naar huis fiets ik moet maar 7 min fietsen en hij moet 6 van de 7 min de zelfde weg en dag is soms best schamend als ik lang hem fiets en we elkaar aankijken.. Maar waarom is het zo moeilijk om hoi te zeggen tegen iemand waar je verliefd op bent terwijl je een gesprek kan voer met de andere jongens? en hoe merk je of een jongen jou ook leuk vind...
-xxx-

4 reacties

Heey,

Lastige situatie! Ik heb ook in die situatie gezeten.

-Als een jongen je leuk vindt dan zal hij oogcontact met je maken. Als hij verlegen is dan zal hij oogcontact maken en wegkijken als jij naar hem kijkt. Maar daarna zal het weer herhalen.
-Ook probeert een jongen in je buurt te zijn. Hij verzint van alles om bij jou in de buurt te zijn.
-Zijn vrienden plagen hem. Als zijn vrienden hem plagen over bijvoorbeeld jullie als stelletje dan bestaat er een kans dat hij het met zijn vrienden over jou heeft. Als ze dat doen moet je kijken naar zijn reactie.
-Kijk wat hij doet als hij bijv. een grapje maakt. Kijkt hij naar je nadat hij een grapje heeft gemaakt? Dat is een goed teken! Dan wil hij weten of jij het grapje ook grappig vind en erom moet lachen.
-Hij probeert in contact te komen met jou via je vriendinnen. Als hij met je vriendinnen praat kan dat betekenen dat hij je ziet zitten. Of hij wil 1 van hun versieren...
-Hij duikt ineens overal op. Zie je hem op plaatsen waarvan je niet verwacht dat hij er is? Dan is hij waarschijnlijk geÏnteresseerd.
-Als hij je ziet begint hij te glimlachen. Dit is sowieso een teken dat hij je leuk vindt! :)
-Hij wil je helpen met dingen. Hij biedt zijn hulp aan bijvoorbeeld met huiswerk ofzo.
-Hij zegt het. Het hoeft niet perse met de woorden 'ik vind je leuk'. Maar het kan ook zijn bijvoorbeeld: 'Heb je een vriendje?' 'Je bent mooi/prachtig/sexy enz....
-Hij wordt nerveus als hij je ziet. Hij kan zweethanden krijgen, zwaar gaan ademen, rood worden enz..
-Hij geeft je complimenten. Zoals: 'Leuk haar heb je' 'je ziet er leuk uit' 'mooie trui'. Vooral complimenten over je uiterlijk/innerlijk zijn tekens.
-Hij merkt als je iets nieuws heb. Dit betekent dat hij op je let. Merkt hij dat je naar de kapper bent geweest? Mooizo 🙂 Dat is een goed teken.
-Als hij met je praat dan zegt hij de meest random dingen. Dit doet hij om het gesprek op gang te houden. Hij wil niet dat het gesprek eindigt en hij wil zeker niks verkeerds zeggen. Ook kan hij persoonlijke informatie over hemzelf delen. Dit betekent dat hij je vertrouwt.

Ik hoop dat dit genoeg informatie is! En veel succes met hem! Natuurlijk zijn er nog meer tekens maar dat is wat te veel xD

Het is moeilijk om met iemand te praten die je leuk vindt omdat je bang bent dat je iets verkeerds zal zeggen. Je wilt natuurlijk leuk overkomen bij hem. Als je met iemand praat die je minder leuk vindt dan maak je je daar minder druk om.
Badge +4
Hey KPOPLOVER
nog bedankt voor je reactie
-xxx-
No problem!! Laat weten how t gegaan is!!
Badge +1
Ehm ik ga meestal vragen stellen zoals heb je vriend of over nutteloze dingen praten om maar te blijven appen ik vind het het fijnst en geeft me een goed gevoel als iemand het blijft lezen en niet ff met iemand anders gaat appen ofzo

Reageer