Verliefd, wat moet ik doen?

  • 9 January 2017
  • 29 reacties
  • 383 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi,
ik ben 13 jaar en zit in de 1ste en Ik ben verliefd op een meisje (noem geen naam) en ze weet dat ik op haar ben maar ik ben soms erg bang om te falen ik ben zelfs zo bang dat mijn vrienden niks weten wie heeft wat tips voor me over verliefd zijn en wat ik ermee moet doen?:?

29 reacties

Nou ik denk trouwens ten eerste nog niet echt verliefd ben wat voor kenmerken heb je?

Het is denk ik meer dat je die gene gwn leuk vindt, want je bent nog erg jong om verliefd te worden.
Hoi,

het is wel echt verliefd want ik denk veel aan haar
en hoe oud ben jij?
en ik heb vlinders in min buik als ik haar zie
Ik ben zelf 17 dit jaar 18, maar die regular dingen hebben je ook al je iemand heel leuk vindt..

Als je echt op iemand verliefd bent, dan kan je jezelf niet meer normaal gedragen in de buurt van haar voorbeelden hiervan zijn: knikkende knieen als je haar ziet, adrenaline, je blijft haar aanstaren, je bent altijd blij als je aan haar denkt enz
Ja klopt maar wist niet hoe ik het uit moest leggen:$
Mag ik misschien vragen welke school jij zit?
Ja hoor, ik zit zelf op het HBO
Ok jij zit op een andere school dan ik
ik ga nu slapen doei
Nee, ik doe al aan een opleiding, ik zit niet meer op de basis- middelbareschool, dus dan kan je of MBO, HBO, Universiteit (WO) of Masterclass doen en dat zijn net als niveau's bij de middelbare zoals: VMBO (Basis, Kader, TL of Mavo), HAVO, VWO, VWO+
oke ik zit nog op de middelbare ik zit op stedelijk college
Heb je nog wel tips over verliefd zijn/iemand leuk vinden?
Nou gewoon zeggen dat je haar leuk vind en als het wederzijds is enz dat kan je doen of je kan eerst hele goeie vrienden worden en als ze je vertrouwd dan tegen dr zeggen dat je dr leuk vind en missch vindt ze je innerlijk ook wel leuk omdat jullie elkaar ook goed kennen enz dan ik heb zelf de tweede gedaan bij een meisje die ik leuk vind en nog steeds mee heb
Willen jullie erop letten dat je niet off-topic gaat? Dit is in strijd met forumregel:

12. Blijf bij het onderwerp, ga niet off-topic
Als een topic over een bepaald onderwerp gaat, begin dan niet over een ander onderwerp. Maak geen dubbeltopics aan en post niet 2 keer dezelfde reactie achter elkaar.


Groet,
De Kindertelefoon
oke dankjewel
quote verwijderd
We zullen erop letten bedankt voor de waarschuwing
Ey, je moet gwn vragen of ze naar de bios wil, en na de film d'r vragen (laat haar wel de film kiezen, en jij betaald)
oke ik onthoud het
Hebben misschien meer mensen nog wat tips?
Hey,

Hoe vind je het om verlieft te zijn?

Je schrijft dat zij weet dat je verlieft op haar bent, heb je dat haar vertelt of hoe weet ze het anders?
Hoe vind je dat ze weet dat je verlieft op haar bent?

Als zij jou ook leuk vind kan je haar misschien een keer mee uit vragen?
En als je niet weet of ze je leuk vind kan je haar ook mee uit vragen, alleen dan is het spannender of ze dat wil. Maar als je het niet probeert is het antwoord altijd nee.
Als ze je niet leuk vind is het slim om je proberen op andere dingen te richten. Ga bv sporten of alles opzoeken over een bepaalt onderwerp. Door je actief op iets anders te richten krijg je misschien iets afleiding.

Liefs,
Ik vind het niet super erg ik vind het wel leuk en ik heb het haar vertelt en ze geloofde me eerst niet maar later toen haar vriendinnen het aan mij vroegen of het waar was zei ik ja en nu gelooft ze het maar weet niet of ze mij ook leuk vind kun je misschien zeggen hoe je kan zien dat iemand je leuk vind?
Iedereen doet anders als die iemand leuk vind.
Dus de enige manier om er echt achter te komen of zij jou leuk vind is door het haar te vragen.
en dat durf ik niet
Kan je diegene appen en vragen of ze af wilt spreken?
Ze weet dat jij haar leuk vind en zal dus ook wel snappen dat het meer dan alleen vriendschappelijk is.
Zij kan dan aangeven of ze daar zin in heeft, zonder dat jij direct hoeft te vragen 'vind je mij leuk'.

Je kan ook nog een keer aangeven dat je haar leuk vind en dan naar haar reactie kijken. Het is altijd leuk om te horen dat iemand je leuk vind, dus ze zal het niet erg vinden om te horen. En uit haar reactie kan je misschien iets afleiden over wat zij van jou vind.
Oke zal ik gaan doen ik kijk wel wat de reactie is bedankt
Degene waar ik op ben gaat morgen avond op skikamp dus denk ik dat ik haar ga missen

Reageer