Vraag

Verliefd op zelfde jongen

  • 4 October 2019
  • 2 reacties
  • 102 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi iedereen, ik heb een dilema.

Ik vind al een tijdje een jongen leuk maar mijn vriendin vindt hem ook leuk. Ik heb het haar nog niet verteld dat dat ik leuk vind omdat ik bang ben voor haar reactie. Ik heb het mijn beste vriendin vertelt en die zei dat ik hem moet gaan negeren omdat mijn vriendin hem eerder leuk vond dan ik. Ik gun het haar helemaal maar ik kan hem gewoon niet negeren. Hij zit naast me en hij kijkt me soms echt lang aan met z'n mooie ogen dat ik valse hoop krijg! UGH! Wat moet ik doen volgens jullie?

Xxx FluffyCat77 (die naam heeft mn zusje bedacht)

2 reacties

Badge
Heyy ik ben een jongen maar heb ook zo iets meegemaakt..

ik zei gewoon eerlijk tegen mn vriend wat ik voor haar voelde en dat ik het hem zeker gunde.
we spraken af dat wat er ook gebeurde we vrienden bleven. We zeiden ook dat het uit eindelijk de KEUZE Is van het meisje ZELF. Niet van ons.

in jou geval..
praat er met je vriendin over (vind je dit moeielijk App kan altijd).
WEET WEL uiteindelijk is het de keuze van de jongen
Hey joh, heeft de jongen ook nog inspraak? Haha.

Het is mogelijk dat twee mensen op dezelfde persoon verliefd zijn, maar de kans dat iemand op twee mensen verliefd is, is kleiner. Als hij daadwerkelijk zou moeten kiezen, is het geen goede jongen. Dan zou hij jullie alle twee moeten afwijzen, zeg maar.

Als je beste vriendin je zegt dat je hem moet negeren, moet je je beste vriendin negeren, want liefde negeren kan niet.

Je hoeft er niet met je vriendin over te praten, maar het is wel verstandig, want dan komt het niet als een verrassing voor je vriendin als jullie verkering krijgen, en kunnen vriendschappen gered worden. Aan de andere kant kan je vriendin je sowieso niet meer aardig vinden als je zegt dat je ook op hem verliefd bent, maar daar kan je niks aan doen, dus ze zou daarover geen ruzie moeten maken.
Het voordeel als je het niet vertelt, is dat er een kans is dat die jongen geen van jullie ziet of dat de liefde bij één van jullie of jullie beiden vervaagt. In dat geval hoef je helemaal niks te vertellen en zullen jullie nooit van elkaar weten dat de één verliefd was op die jongen.

Wat je ook doet, op dit moment ben je bezig met de tweede oplossing. Je rekt de tijd, dus er is geen haast met kiezen. Je kunt jezelf laten verrassen door de tijd. Of jullie ruzie krijgen, kun je niet voorspellen, dat kan met beide mogelijkheden gebeuren. Kies dus niet op basis van voorspelling, maar op basis van waar jij je goed bij voelt, wat bij jou past, wat maakt dat zij een vriendin is van je.

Groetjes,

Geen_Naam

Reageer