Vraag

Verliefd op youtuber!?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey
Ik ben er laatst achter gekomen dat ik steeds meer verliefd begin te worden op Gio. Ja I know een YouTuber maar hij loopt zon beetje 24/7 door m'n hoofd? Ik voel me nog wel vaak depri maar t snijden word minder!!! En dan heb je nog de dingen waarvan ik denk ik zal nooit een relatie met hem krijgen:
1. Ik ben 13 en hij 18?
2. Hij is een YouTuber
3. Hij woont zo'n beetje aan de andere kant van Nederland.
-xxx-
Ps: voor als je noet weet hoe t voelt om verliefd te zijn diegene wandelt 24/7 door je hoofd en je voelt veeeeeeeeeeel vlinders in je buik?

18 reacties

Ik zou het proberen niet erger te laten worden want.... de kans dat er iets gebeurd is iets van 1 op 100 miljoen... sorry ik snap het wel..
Xx
C.
dit is kut en hier kun je niks aan doen.

Ik zou proberen hoe jammer het ook is niet meer naar zijn filmpjes te kijken. Ik snap dat het moeilijk is maar dat is de enige manier.
hey,

Ik snap echt wel dat dit heel moeilijk is, maar probeer Gio een beetje uit je hoofd te zetten. Ga met vriendinnen naar buiten of ga andere dingen doen die kunnen zorgen voor afleiding. Nogmaals, ik snap dat het heel moeilijk is om iemand uit je hoofd te zetten als je diegene erg leuk vind, maar je moet ook realistisch blijven... Er zijn echt wel genoeg andere jongens in jou omgeving die jij misschien wel leuk vindt en die jou ook leuk vinden.
hopelijk helpt dit!:D

groetjes,
NoahH
Hee,
Iedereen zegt dat je hem uit je hoofd moet zetten, maar als het fijn voelt om verliefd te zijn hoeft dat niet. Hij heeft alleen wel nog een nadeel: je kent hem alleen van zijn beste kant. Je zou een keer naar een fandag kunnen gaan om hem spontaner te zien. Maar weet dat alles mogelijk is. Ook dat hij je niet ziet staan.
Hey
Beetje laat maar nog bedankt allemaal tis me een soort van gelukt om hem uit m'n hoofd te zetten. Ik ben naar de 2e gegaan en zit in een andere klas (redelijk logisch). Ik zit nu bij een jongen die is blijven zitten en ik vind hen heeeeeeeel knap. Toen ik hem vandaag aankeek keek hij terug en ik werd helemaal rood?. Dusja nieuw dilemma wat moet k nu??
-xxx-
Nou vertellen natuurlijk
Klein probleempje dag durf ik niet?
Al een gesprek gevoerd?
Nope
Probeer dat eens en wees cute 😉
Hey
Dat gaat heel lastig want er is altijd wel een vriend bij hem....
Hoi
Ik snap je nieuwe situatie compleet. Ik heb hetzelfde. Maar je moet echt gaan proberen om met hem te praten. Het klinkt eerst heel eng, maar het lukt je echt wel. Het is mij ook gelukt
. Dat is de enige manier om hem te leren kennen enzv.

Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen.
JelmerHelper
Hey
Nog bedankt voor de reacties. K heb dan nog een klein probleempje waar moet ik het over hebben.?
-xxx-
Hoi,

Ik zou gwn beginnen met een vraag over school en hem in de gangen begroeten. Desnoods ga je met een vriendin naar hem toe. Xx
Hey
Nog bedankt voor de reacties. K heb dan nog een klein probleempje waar moet ik het over hebben.?
-xxx-

Zeg gewoon hoi!
Een gesprek komt vanzelf wel zodra je het begint. En als dat niet het geval is, doe het later gewoon nog een keer! Ik ben een jongen, en als een meisje hoi tegen mij zou zeggen wordt ik al gek 😛 en als hij ook laat merken dat hij jou leuk vind, heb ik een ding te zeggen.

ZEG HET!



Groetjes,
Beer

Oja, en de meeste jongens boeit het niet als een meisje hoi tegen een vriend van hem zegt. Negeer ze niet, maar focus je op de gene die je leuk vindt!
Badge

jade was je helaas voor

Badge

Ff een correctie gio is 22

Hallo Plessie3 :)

Dit topic is van 3 jaar geleden.

-TheMightySlayer <3

Reageer