Beantwoord

Verliefd op techniek leraar

  • 3 October 2018
  • 3 reacties
  • 686 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal ik ben al een jaar verliefd op me techniek leraar ik weet ook niet hoe het komt en ik wil het tegen hem vertellen maar dat durf ik niet en hij is ook wel close naar mij hij doet tegen mij anders dan tegen andere leerlingen hebben jullie nog tips voor mij ( ervaring verhalen mogen natuurlijk ook )
icon

Beste antwoord door Anonymous 4 October 2018, 16:07

Bekijk origineel

3 reacties

Hee, ik ben verliefd op een gymleraar.
Ik heb les gehad van hem in de eerste klas en ik zit nu in de derde en ik ben dus al 3 jaar verliefd om hem.
Tegen mij doet hij ook veel aardiger dan tegen andere maar ik ga niks tegen hem zeggeb en kijken hoe het afloopt.
hey,
Je moet weten, hoe hard het ook is, je mag absoluut geen relatie hebben met je leraar. hij heeft (zoals al werd gezegd) een voorbeeld functie.
Stel dat hij jou ook leuk zou vinden, en dat komt uit. Dan is hij zijn baan kwijt en met een beetje pech krijgt hij ook nog een strafblad.

Ik weet dat het lastig is. Maar probeer je over hem heen te zetten. Probeer de gevoelens te negeren, denk er niet te veel over na. Dan zal het vanzelf over gaan!

zet m op!
jij kan dit

Liefs,
Xxjee
😘
Hey,

Hoe oud is je leraar, en hoe oud en jij?
Waarin doet jouw leraar anders tegen jou dan de rest?
Het is voor je leraar strafbaar om iets met jou te hebben. Hij is namelijk volwassen en jij bent nog minderjarig neem ik aan. Sowieso heeft je leraar een voorbeeldfunctie.
Het is super lastig, want waarschijnlijk vind je hem super leuk.
Ik zou het niet tegen hem vertellen, want hij mag er niks mee doen, en misschien word het dan wel awkward.
Als je niks doet zal je verliefdheid vanzelf een keertje over gaan, hoe lastig dit ook is.

Groetjes,

Thoughts

Reageer