Vraag

verliefd op stiefzus.

  • 15 February 2020
  • 3 reacties
  • 1041 Bekeken

Badge

Hallo iedereen, ik ben nieuw hier.

Ik ben dus verliefd geworden op mijn stiefzus en weet niet wat ik nu moet doen. Zal ik het haar zeggen of hou ik het beter zo, ik zou ook wel meer willen, seks. Maar weet niet of zij dat wel wil. Ik ben 13 en zij 15, We hebben altijd veel plezier samen en kijken vaak naar tv zoals laatst de Titanic, We hadden die film vroeger al een paar keer gezien maar wouden hem nog eens zien, het kijken was heel gezellig en zaten dicht bij elkaar we zaten ook samen onder 1 deken. Ik weet dus niet of ik het haar moet vertellen dat ik verliefd op haar ben, want als zij dan nee zegt is dat wel akwerd en dat zou ik wel jammer vinden, ik hoop dat zij ook iets voor me voelt.

Weet er iemand wat ik nu kan doen?


3 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hoi pieter... Ik begrijp je situatie ik heb zelf een stiefnicht die bij ons in woont… ze sliep bij mij op de kamer

Ik voelde me zelf ook tot haar aangetrokken en toen ik eens zat te masturberen betrapte me ze... Ik vertelde haar de waarheid en nu zijn we gwn heel close met elkaar… (vooral op seksueel gebied )

Als jij en je stiefzus z'on hechte band hebben zal dit dat niet in de weg staan maar jullie alleen maar naar elkaar toe trekken…

 

Doe met mij advies wat je wil maar ik zou het haar gewoon vertellen als je ouders er niet zijn of ze je sws niet kunnen horen

Grt leroy

Reputatie 4
Badge +3

Ik zou er mee uit kijken, want het is wel je stiefzus. Ik zou het voor je houden

Hoi Pieter, ikzelf kan me enigszins vinden in jouw situatie in de zin van dat ikzelf ook in een samengesteld gezin woon. Zo te horen hebben jij en je stiefzus een goede band samen en doen jullie leuke dingen. Ook ik heb/had een sterke band met mijn stiefzussen. Naarmate je ouder wordt ga je nou eenmaal in de puberteit anders denken. Ikzelf geil ook weleens op mijn stiefzussen en trek mij soms af op foto’s met veel inkijk/kont van hun. Desalniettemin raad ik je heel erg af om er echt iets mee te doen aangezien het hele ongemakkelijke situaties oplevert. Fantaseren kan niet zo heel veel kwaad maar verder niet kenbaar maken is mijn advies!

Reageer