verliefd op oudere jongen

  • 2 March 2018
  • 3 reacties
  • 190 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Oke, dit is dus echt kapot vreemd en raar, maar laat ik maar niet omheen draaien en meteen zeggen wat er is.
Ik ben veertien. Ik ben verliefd op een jongen. Hij is ontzettend lief en grappig en ziet er ook leuk uit. Hij geeft mij elke maandag na school in de leerruimte van mijn school wiskunde bijles. Het enige probleem is dat hij 17-18 (ik heb echt geen idee wat het precies is haha rip!) en in zijn examen jaar zit. Ik heb echt geen idee hoe ik daar mee om moet gaan, want elke keer als ik hem zie dan word ik blij en nerveus en ja ik weet het niet. Ik ken hem doordat hij op mijn oudere broer zijn verjaardag was, alleen zijn hun niet beste vrienden of zo want ze zitten niet bij elkaar in de klas. Het klinkt echt super dom maar idk, hij is wel echt heel leuk alleen het is zo vervelend dat hij volgend jaar weg is 😞. Advies hulp idk ik heb zn nummer wel maar ik kan moeilijk gaan appen van hey hoe is t op de universiteit na 3 jaar.

3 reacties

Ik vind het helemaal niet raar. Ik ben ook 14 en heb een vriendje van 17, hij zit nu ook in zijn eindexamenjaar. In het begin dacht ik ook dat het niet zou kunnen maar voor ons werkt het prima.

Vind hij jou ook leuk of niet? Hebben jullie alleen contact voor de bijles of niet? Dat is wel belangrijk om te weten.
Gewoon gaan appen zou ik zeggen
Hoi!

Dat is helemaal niet raar hoor. Je vriend hoeft niet per se op dezelfde school te zitten. Als jullie een relatie hebben, kunnen jullie afspreken na school.

Je hebt zijn nummer, dus je kunt met hem in contact blijven. Af en toe een berichtje sturen als 'Hoe gaat het?' kan zeker. Wie weet komen er gesprekken uit voort, en kunnen jullie beginnen met afspreken buiten school.

Groetjes
x

Reageer