verliefd op mijn zusje

  • 31 May 2022
  • 4 reacties
  • 746 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Ik vind dit erg moeilijk om te vertellen. Graag niet reageren als je kwade bedoelingen hebt.

 

Ik ben erg verliefd op mijn zusje, (tekst verwijderd regel 10). Ik wil soms haar in een realistische robot veranderen, zodat ik haar kan zoenen, (tekst verwijderd regel 10). Ik wil haar soms ook vragen dat zij haar bovenkleren uitdoet. Als zij net zich heeft gedouchet, loop ik altijd naar haar toe, om haar borsten te zien, maar ze doet dan helaas haar handdoek ervoor. Ik wil vaak ook stiekem een foto maken, om te zien hoe zij er naakt uitziet. (tekst verwijderd regel 10)


4 reacties

Hi @Kan geen naam verzinnen , 

ik denk dat je hier het beste met een professional over kan gaan praten. 

Neem bijvoorbeeld contact op met de huisarts en deze zal je doorverwijzen naar iemand die je hiermee verder kan helpen. Dit lijkt me erg verstandig om te doen. 

 

Groetjes, 

Just Helping. 

Reputatie 2
Badge +1

Hi JustHelping, 

Ik vind dit dus erg moeilijk om te vertellen, omdat ik me hiervoor erg schaam. Daarom heb ik het met niemand erover. Ik plaats dit omdat de mensen die willen reageren, waarschijnlijk geen kwade bedoelingen hebben. Een  professional heeft dat ook niet, maar als ik het via de kindertelefoon doe, kunnen mijn ouders er niet achterkomen. Als mijn ouders het te weten komen, is er een hele grote kans dat ze boos worden en het aan mijn zusje vertellen. En ik wil niet dat mijn zusje erachter komt.

 

Groetjes, 

Kan geen naam verzinnen

Als je het tegen niemand verteld, oke, maar ga geen naaktfoto's van jouw zusje maken. 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi

Fijn dat je bewust bent dat het niet acceptabel/oké is. Wat Justhelping zegt, is de enige oplossing hiervoor hulp van een volwassene of professionele. Bedenk dat dit ook anoniem bij de kindertelefoon mag zijn. Meestal voelt anoniem prettiger, en de kindertelefoon neemt alles serieus. Als je wilt kan je bij de kindertelefoon via bellen of chatten mee terecht.

Reageer