Vraag

verliefd op meisje maar vriendschap niet kapot maken

  • 23 May 2020
  • 2 reacties
  • 95 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal,

 

Ik ben de laatste tijd super verliefd geworden op een meisje. Alleen is zij een vriendin van me. Ik denk dat ze me ook alleen als vriend ziet en waarschijnlijk ook niets meer wilt. Ik loop nu al een paar dagen echt met een heel naar gevoel rond. Ik denk elke 5 minuten van de dag weer aan haar, ik kan nergens anders aan denken, eet bijna niet, krijg echt een warm gevoel van binnen als ik aan haar denk, hoop dat elk berichtje op me telefoon een berichtje van haar is en begin zelfs jaloers te worden als ze met andere jongens is. Maar ik wil haar niet vertellen dat ik wat voor haar voel omdat ik bang ben dat zij niets meer wilt en daarom onze vriendschap eraan kapot gaat. En dat heb ik er dan ook weer niet coor over. Maar ik wil ook weer niet met dit gevoel blijven rondlopen. Wat kan ik volgens jullie het beste hieraan doen, en hoe zouden jullie het vinden als een goede vriend ineens zegt dat hij je leuk vind.. ik ben echt ten einde raad maar met dit gevoel rondlopen maakt dagen echt heel lang en vervelend. 
 

 

groetjes! 


2 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hi!

Oké, ik snap hoe erg en akward dit zal zijn maar raap jezelf bij mekaar en zeg het. Doe het met een briefje, een appje, gewoon face-to-face... Er zijn zoveel verschillende manieren!

Het zal voor haar een shock zijn maar ik denk dat ze het wel begrijpt. Jij kent haar beter dan ik dus ik weet niet echt hoe ze gaat reageren maar toch. Misschien vindt zij je ook leuk!

Dus ga er gewoon voor!

Veel succes!

XOXO

~BreezyOcean

​​​​​

Yo ik heb nu net zo'nzelfde probleem hierop gezet. Ondanks dat ik net om hulp vroeg ga ik jou nu ook proberen te helpen. Heb je misschien andere vrouwelijke vrienden? Hieruit kan je misschien informatie halen hoe die op je reageren als persoon en als je crush iets, enthousiaster of geïnterresseerder is betekent dat misschien wel iets. Op de een of andere manier zal je het haar uiteindelijk toch moeten vertellen. Maar als ik jou was zou ik voor de zekerheid nog even wachten en zoeken naar die hints!

 

Veel succes!

Lieverniet🙂

 

 

 

Reageer