Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Verliefd op meisje... maar ik ben zenuwachtig.

• 14 mei 2015
  • 4 reacties
  • 372 Bekeken

Ik ben verliefd op een meisje uit mijn klas maar er zijn een paar problemen:
1. - Mijn vriend is er ook op verliefd.
2. - Ik ben zenuwachtig, vooral als ik mijn spreekbeurt/boekenbeurt moet doen.

Ik heb best wel een band met haar, maar natuurlijk zit ik wel met het probleem dat mijn vriend er ook op verliefd is..
Maar dat even terzijde, Ik doe nu elke dag tikkertje met haar, en met de vriendin van degene waar ik op verliefd ben, en met mijn vriend.
Maakt niet uit waar het is, bijvoorbeeld zij moet naar het toilet, ik zit vlakbij de deur, en dan tikt ze me en dan gaat zij naar het toilet,
Het gebeurt overal, op school, in de pauze, op de kermis... etc. etc...
Dat  begon toen ik met mijn vriend zat te praten in de pauze, toen kwam degene waar ik op verliefd was op me af met zo'n waveboard en ik ging ontwijken en toen ging on rondjes rennen om mijn vriend en dat meisje gaat zo heel de tijd achter me aan en toen kwam haar vriendin erbij en mijn vriend en begon het tikspel, zo gaat het nu al ong 2 maanden. :)

Het is zo'n meisje dat met elke jongen flirt, en voelt bij mij als ik het zie pijnlijk aan. Als we moeten gymen dan gaat ze alleen maar met mijn vriend zitten flirten.
Ik heb al van alles op het internet gezocht, en het meeste wat ik vond is 'spreek haar aan'. Maar dat gaat moeilijk als ik zenuwachtig ben, never tried it dus.

Ik weet niet of je er wat mee kunt maar zij heet Romée

Afgelopen woensdag (13 mei 2015) zei ze: Hoi (mijnnaam) op Instagram, want die nacht daarvoor had ze me gevolgt op Instagram en mn hart ging tekeer toen ik dat zag, maar haar account is privé op Insta 😞, en zij heeft me na 2 dagen nog niet geaccepteerd terwijl ze wel het heeft gelezen die melding..

Maarja dat was het zo'n beetje

Tips zullen handig zijn!

Bedankt

4 reacties

Hee Quinten,
het klinkt niet leuk wat ik nu ga zeggen, maar vergeet dat meisje. Je zegt zelf al dat ze een meisje is dat met iedereen flirt dat wil je niet neem ik aan. Plus jou vriend vind haar ook nog is leuk, dat is helemaal foute boel! Je moet je vriendschap niet laten verpesten door een meisje en al helemaal niet door een meisje die het niet waard is. Ik snap dat het moeilijk is om haar zo 1,2,3 te vergeten, ga anders wat meer leuke dingen doen met die vriend van je. En vergeten gaat het beste door de persoon een tijdje niet te zien, nou is dat in jouw geval nog al lastig aangezien je bij haar in de klas zit. Wat je wel kunt doen is wat minder met haar omgaan in de klas en pauzes en je wat meer te richten op je vriend(en). Hoop dat het goed komt! Succes!
Dit komt echt hard aan deze reactie, maar misschien heb je gelijk. Maar misschien heb ik het een beetje verkeerd in het topic gezet, maar zij flirt NIET met ELKE jongen. gewoon 3, waarvan 1tje ik. Toen ze ook zei: ''Hoi (mijnnaam) op Instagram,'' ze zei dat langzaam, en ik heb gelezen dat als dat zo is dat ze dan op je verliefd is ofzo, je moet alsnog niet alles geloven op het internet maar misschien is mijn vriend er toch niet op verliefd? Ik zou het nooit durven vragen aan hem of hij verliefd is op haar, puur omdat ik het ook niet voor hem wil verpesten, omdat we (denk ik) beide op haar verliefd zijn.

Nog steeds in het mijn droommeisje, maar ik ga geen foto op het topic zetten van haar van de schoolsite want dan ga ik echt een beetje overdrijven, ik kan haar gewoon niet vergeten. het is zo'n mooie meid.... :rolleyes:
Ik zou dan in eerste instantie open kaart met je vriend spelen en hem gewoon vragen of hij iets voor haar voelt. Als vrienden moet je het daar gewoon over kunnen hebben daar is niets mis mee. Je bent verliefd op haar omdat ze mooi is? Meestal gaat liefde meer om de binnenkant dus probeer ook eens goed na te denken of het wel echt verliefdheid is die je voelt.
Ik zou dan in eerste instantie open kaart met je vriend spelen en hem gewoon vragen of hij iets voor haar voelt. Als vrienden moet je het daar gewoon over kunnen hebben daar is niets mis mee. Je bent verliefd op haar omdat ze mooi is? Meestal gaat liefde meer om de binnenkant dus probeer ook eens goed na te denken of het wel echt verliefdheid is die je voelt.

Heb het er over gehad met mijn vriend, hij is er een beetje verliefd op.

Ik ben idd verliefd omdat zij mooi is, maar dat is niet het enige. Ik weet hoe ze is, ze heeft vandaag haar spreekbeurt gehad en keek vaak naar mij 🙂 ❤.

Reageer