Beantwoord

Verliefd op meisje

  • 24 April 2019
  • 7 reacties
  • 709 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi
Ik ben een jongen van 13 jaar en verlief op een meisje bij mij op school (15 jaar), we dm en best veel op insta maar ik denk dat zei denkt dat we een soort van vrienden zijn, hoe kan ik duidelijk maken dat ik echt op dr ben?
icon

Beste antwoord door Anonymous 28 April 2019, 00:26

Bekijk origineel

7 reacties

Praten jullie alleen op insta?
Zo ja, vraag haar snap en/of app, en ga een keer met haar praten op school of spreek een keer af.
Hii,

Probeer het te vertellen of af te spreken. Ook zou je tijdens een gesprek op dm (of app als je dat vraagt) een complimentje kunnen geven of bijvoorbeeld een hartje sturen, hij krijgt dan wss door dat je hem wel leuk vindt en miss krijg je wel een hartje terug!

Suc6

Xx
Oke ik heb ongeveer het zelfde mee gemaakt vraag om haar nummer als ze om een reden vraagt zeg dan gewoon whatsapp is makkelijker dan insta dat is een smoes die (blijkbaar) heel veel jongens gebruiken (zegge ze ook altijd tegen mij) ga met haar in een gesprek als jullie allebei de tijd hebben zodat jullie rustig kunnen praten begin gewoon simpel en draai het gesprek langzaam naar waar je naar toe wilt (of zij jou ook leuk vindt) als je het echt niet durft te vragen kan je het vragen en achteraf zegge dat het voor ddw was dat is best een goede smoes hopelijk helpt dit x
Badge
Misschien kun je het een beetje duidelijk maken zonder het specifiek te zeggen. Je kunt haar complimentjes geven, maar niet alleen via dm, ook in real life. Probeer een keer met haar af te spreken. Als jullie het leuk hebben samen, dan kun je haar ook een keer echt mee uit vragen. Misschien kun je er proberen achter te komen of zij jou misschien ook leuk vind, en haar dan vragen.

Let hier op:
Als ze meteen terug dm't, vind ze het waarschijnlijk leuk om met je te praten.
Als ze in real life moeilijk tegen je kan praten, kan dit ook een teken zijn dat ze verlegen is en je misschien wel leuk vind!
Als je een keer met haar afspreekt, probeer te letten op: of ze dezelfde huodingen als jij aanneemt, met haar haar of shirt speelt, (teken van zenuwachtigheid) en als jullie iets gaan eten of drinken: of ze hetzelfde als jij neemt.

succes kid!
Zeg het niet meteen vraag of ze een x wil afspreken met vrienden groep en dan steeds een stapje verder maak haar verliefd op jou je bent het waard! Ps ik zit ook met een probleem kijk bij men topics alvast bedankt!
Zeg wat je van haar voeld
Badge

Hii,

Probeer het te vertellen of af te spreken. Ook zou je tijdens een gesprek op dm (of app als je dat vraagt) een complimentje kunnen geven of bijvoorbeeld een hartje sturen, hij krijgt dan wss door dat je hem wel leuk vindt en miss krijg je wel een hartje terug!

Suc6

Xx

Deze post gaat over een jongen die een meisje leukt vind...

Reageer