Verliefd op lerares

  • 14 April 2018
  • 3 reacties
  • 143 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,

Ik ben er een paar maanden geleden achter gekomen dat ik op vrouwen val, niet erg. Het gene wat wel erg is, is dat ik nu dus verliefd ben op mijn lerares.... Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Het is zelfs zo er dat ik met heel veel zenuwen naar haar les ga, maar er tegelijkertijd ook weer veel zin in heb. Iedere keer als ik lang de lerarenkamer loop kijk ik of ze er is. Ik droom zelfs over haar.... Ik schat dat de rond de 23 in dus er zit maar ongeveer 6 jaar verschil tussen ons, geen probleem meer tegenwoordig. Wat wel het probleem is, ik kan het niet tegen haar zeggen... Dat durf ik niet en al zal ik dat wel durven, kan ze haar baan verliezen. Want een relatie hebben met een leerling is onmogelijk. Ik heb trouwens ook geen idee of ze het zelfde voelt als ik, of ze nog single is en of ze überhaupt wel op meisjes valt. Ik kan het niemand vertellen, zelf dat durf ik niet. Mijn ouders, vrienden en orthopedagoog weten van niks. Ik het een anoniem instagram account aangemaakt en het haar vertelt dat ik haar leuk vind, zonder dat ze weet dat ik het was, of dat ze weet dat ik een leerling van haar ben. Ik heb geen idee wat ik nu moet doen, het laten rusten is geen optie. Ik heb gisteren voor het laatst les van haar gehad en heb de hele avond verdrietig op bed gelegen. Ik kom haar nog wel iedere dag tegen op school maar dat ik niet het zelfde. Ik ben bang dat als ik het haar vertel, ze het met andere leraren gaat bespreken of dat ze zelfs ontslagen wordt. Dat is iets wat ik totaal niet wil en al helemaal niet omdat ze net 10 maanden les geeft. (Ze is vorig jaar afgestudeerd). Heeft iemand tips?? Wat ik nu kan doen???

3 reacties

Dat is lastig zeg! Echter mogen docenten niet iets met leerlingen beginnen, dus als je een relatie met haar wilt zul je moeten wachten tot je geslaagd bent.
- Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon -

Het is inderdaad lastig. Ik heb geen les meer van haar volgende periode. Ik moet stoppen met mijn opleiding en ga volgend jaar iets anders doen op een andere locatie. Maarja, hoe moet ik dit aan haar vertellen? Moet ik het überhaupt wel vertellen??
Je moet doen waar je je goed bij voelt. Onthoud wel dat er nog genoeg vissen in de zee zwemmen en je vast nog een leuk persoon tegen komt. Als je het haar wilt vertellen, zou je kunnen zeggen wat je voelt en direct zijn zodat je er niet om heen draait.

Reageer