Vraag

verliefd op jongen van werk!

  • 16 July 2020
  • 6 reacties
  • 194 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Oké dus zoals de titel al zegt ben ik verliefd op een jongen van werk! Mijn eerdere topics zijn verleden tijd. De andere jongens bleken k l o o t z a k k e n te zijn. Dus nou ben ik geslaagd en alles en i k heb een baantje gekregen in G. Ik werk daar in de horeca en daarbinnen die ik afwas en runner. De jongen die ik leuk vind doet alleen afwas. Ik heb nou al van verschillende collega's te horen gekregen van: oh jullie zijn zo'n leuk stel! En van: omg hij vind je zo leuk! En ik weet niet wat ik ermee aanmoet. Ik vind hem namelijk echt leuk leuk maar ik ben bang dat hij me niet durft uit te vragen. Stel nou hij durft het niet..  Moet ik het dan doen? En zo ja, wat nou als hij me eigenlijk helemaal niet ziet zitten???

 

 

Help aub!


6 reacties

Thanks!! 

 

Nu nog 1 ding haha:

Moet ik hem appen of wachten tot hij terug is en ik hem persoonlijk zie? Is er een groot verschil? Is het miss persoonlijker als ik het face-to-face vraag?

 

 

What to doooo

Reputatie 2
Badge +1

Hey

Ik denk dat je gewoon met hem miet gaan praten. Je komt nooit een stap verder door niks te doen. En als hij je toch niet leuk vind is het jammer maar dan weet je wel waar je bent en hoef je je niet meer af te vragen of hij je nou leuk vindt of niet. Succes!

Ja maar het punt is dat hij nu op vakantie is :(

 

Hij is pas na 9 augustus terug.. :(

Ik zou ff wachten tot jullie weer een overlappende shift hebben. Dan kunnen jullie na werktijd bijkletsen ;)

Hoiii, ik heb een update:

Ik heb geappt met m. Die leuke jongen van werk!

Hij is nu op vakantie maar ik had dus gezegd dat ik het jammer vond dat hij pad over 2 weken weer kwam werken want ik vond het gezellig om samen te werken. Waarop hij antwoorde: vind ik ook jammer maa rf 2 weken zijn zo om.

 

 

Nu kan het aan mij liggen maar ik weet nog steeds niet waar ik sta met hem en ik wil niet elke x degene zijn die het gesprek begint! 

 

Iemand nog tips of tops? Alles is welkom!

Hey, 

Vervelend dat die andere gasten , netjes gezegd niks waren!

Als jij weet dat hij je leuk vind en jij hem, maakt het in mijn ogen niet uit wie wie vraagt.  

Als hij het niet durft moet je natuurlijk zelf kiezen, en jij wil met hem, dan kun je beter elkaar beter leren kennen en dan kun je hem vragen. Ik ken genoeg mensen waarbij de jongen het niet durfde en het meisje de eerste stap zette.

 

En als hij jou helemaal niet ziet zitten is dat zijn probleem.  Maar je kan natuurlijk elkaar eerst beter leren kennen .

Groetjes Gebruiker c 

 

Ps. Misschien ben ik wel de laatste waar je over liefde enz. En over zulke dingen . Mee moet praten laatstaan advies volgen.maar dit is ook puur van wat ik van vrienden weet die dit ook hadden.

Reageer