Vraag

Verliefd op jongen van 18

  • 3 July 2018
  • 8 reacties
  • 204 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi hoi,

Ik ben een meisje van 15 en heb op een datingsite een erg leuke jongen getroffen, we willen graag een keer afspreken. Nu is mijn probleem dat ik niet met mensen mag afspreken die ik niet in het echt ken van mijn ouders. Moet ik nu stiekem gaan afspreken? Mijn ouders overhalen zit er toch niet in

Xx
Cosima

8 reacties

Hallo Cosima
Weet je zeker dat je dit wilt? Hij is natuurlijk meerderjarig en heeft waarschijnlijk ook andere behoeftes dan jij (op bijvoorbeeld sexueel gebied)ligt er natuurlijk ook aan wat jou behoeftes zijn. Je kan zeggen dat je met vriendinnen naar de stad bent maar het is heel naar als je ouders erachter komen dat er iets niet helemaal klopt. Want als ze hiren dat je hebt gelogen kan dat heel veel pijn doen en vertrouwen ze je minder.
Lieve schat, ik heb exact hetzelfde meegemaakt als jij, maar wat ik hiervan heb geleerd is dat je dit soort dingen niet voor je ouders moet verbergen. Je ouders zijn alleen maar bang dat die jongen niet dezelfde goede bedoelingen heeft als jij hebt. Wees eerlijk, je ouders hebben het beste met je voor. Als je er eerlijk over bent, zullen ze je ook meer gaan vertrouwen. Als ik met een jongen ga afspreken die ik nog niet zo goed ken, moet hij eerst hier een keer thuis komen en daarna mag ik ook naar hem. Verplaats je in je ouders, stel dat jouw dochter later stiekem naar een oudere jongen zal gaan
Bedankt voor jullie reacties, maar mijn ouders willen geen vreemde mensen in huis hebben. Dus ik weet echt niet wat ik moet
Is de jongen het waard om je ouders voor te liegen? Stel je liever je ouders teleur of die jongen?
Beide eigenlijk niet??‍♀️
Welke site?
Badoo
Reputatie 3
Badge +4
Badoo? Is volgens mij een site dat niet te vertrouwen is. Je zult best mensen tegenkomen die serieus zijn, maar pas op! Als je het gaat doen, doe het dan op een openbare plek. Denk er goed over na!

Reageer