Vraag

Verliefd op jongen, hoe weet ik of het wederzijds is?

  • 6 February 2020
  • 5 reacties
  • 123 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

haiiii, 

 

dus ik heb een minuscuul probleempje,

 

er is een jongen die ik leuk vind. alsin echt leuk leuk. maar hij had eerst een vriendin, dus ik had me afzijdig gehouden want ik wou er niet tussenkomen. maar nou zei een vriendin van me vandaag dat het uit was tussen die jongen en zijn vriendin. ik helemaal blij natuurlijk maar ik vond het een beetje raar. want ik vind die jongen wel leuk daar niet van maar mijn vriendin zei dat twee dagen geleden die jongen heel erg vaak naar me keek in de pauze omdat hij verdacht dichtbij stond. 

 

dus nou is mijn vraag, hoe the heck kom ik erachter of hij mij leuk vind?

 

ik zit trouwens in clusters en heb alleen maar nederlands met die jongen. en morgen dus eerste 2 uur nederlands!!!!

 

plzzz help….


5 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Vraag het 

heyy,

zelf precies het zelfde meegemaakt maar zat toen gewoon bij hem in de klas. Hij had ook een vriendin en toen het uit was durfde ik mijn kansen niet te pakken hahah. Nu een paar maanden later vertelde hij dat hij mij leuk vind. dus als ik jou was zou ik nog een paar weekjes wachten of er gewoon op afstappen.

Reputatie 2
Badge +1

hey het is bijna valentijnsdag misschien kan je hem een roos geven en een kaart met in welke klas je zit en dat je hem leuk vindt of je vraagt het gewoon dat kan ook liefde is iets mooies dus je hoeft je er niet voor te schamen 

Heyy

Misschien moet je nog ff voorzichtig zijn omdat ie net uit een relatie is. Je kunt hem anders eens sturen, gewoon iets van bv “ hey” en als ie antwoord zeggen “ haha sorry was me zusje ( als je die hebt, anders neef of nicht ofzo) en zo kan je een gesprek aanknopen. Je kunt ook bv dan een x’je sturen en als ie er eentje terugstuurt weet je al veel meer. Hoop dat je er wat aan hebt!

Kaas123

Weekje afwachten denk ik. Het is bijna weer valentijnsdag trouwens. 

Reageer