Vraag

Verliefd op iemand, of toch niet.

  • 19 February 2019
  • 5 reacties
  • 61 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey ik heb een meisje in mijn klas die ik leuk vind, alleen ook weer niet. Het zit zo: soms is dat meisje super lief en aardig tegen mij. En dan negeert ze me. Ik snap er zelf niks van. Kan iemand helpen?

Groeten Anoniem

5 reacties

Hoi

Je twijfelt of een meisje in je klas je leuk vindt. Zou je het zien zitten om haar wat beter te leren kennen? Je zou wat vaker met haar kunnen praten, of de pauze met haar doorbrengen. Wie weet worden haar gevoelens voor jou dan duidelijker.

Groetjes
Kenshin
Misschien twijfelt zij zelf of ze je leuk vind. Maar de tips van Kenshin kunnen helpen
@ Kenshin

Ik praat redelijk vaak met haar


weet jij wat misschien signalen kunnen zijn van zo’n meisje?
Ik denk dat je hier wel wat nuttige informatie kunt vinden.
Sowieso is Sense.info wel een handige site.

Het lijkt mij aan te raden om eens wat te gaan doen.
Je kunt dan wat beter merken hoe ze op jou reageert, omdat er geen anderen meer bij zijn.
Kun je iets met haar regelen?
Hallo, Anoniempje,

Ik snap vrouwen soms ook niet... Soms lijkt het alsof ze al die tijd toneel speelden als een relatie stukgaat. Ik ga echter een poging wagen om het te begrijpen: zoals je zegt, heb je nog geen verkering met haar. Het zou kunnen dat ze boos is, omdat je haar nog nooit mee uit hebt gevraagd? Dat is ook een goed ding om te doen als je nog niet zeker weet of je haar leuk vindt.

Meisjes kunnen zich al snel ergeren als je iets doet waardoor ze denkt dat je haar niet leuk vindt. Zoals MensPersoon ook zegt, is het een goed idee om eens samen iets te doen.

Anders kan het ook nog gewoon zijn dat ze gewoon een normale vriendin is die net als normale vrienden soms chagrijnig zijn.

Groetjes,
De persoon zonder naam

Reageer