Vraag

Verliefd op gymleraar

  • 3 September 2017
  • 11 reacties
  • 878 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey allemaal!! Ik ben 15 jaar en ik zit in 3vwo. Ik ben sinds kort verliefd op mijn gymleraar...

Het begon allemaal, toen we met school naar Friesland gingen. Hij was de begeleider van mijn groepje. Toen zag ik hem voor het eerst. Ik vond hem heel vriendelijk en grappig. Hij vertelde dat hij 22 was en uit Heerde kwam. Hij ging ook met mij mee naar een souvenirwinkeltje waar een soort octopus- vingers waren die je op je eigen vingers kan doen. Die pakte hij en daarme ging hij me kietelen.

Na die werkweek, was mijn eigen gymleraar op een andere school gaan werken en er was nog geen vervanging voor ons. Hij ging dus aan ons lesgeven. Een meisje uit mijn klas is een plaaggeest en ik hing dus in de ringen maar opeens duwde zij mij. Ik bungelde dus op zijn kop aan de ringen. Dat vond ik heel eng en dat zij ik ook, maar ze stopte niet. Die leraar die riep toen dat ze moest stoppen. Daarna was zij dus aan de beurt om in de ringen te hangen en toen duwde mijn leraar haar om haar terug te pakken. Dat vond ik heel grappig en lief!!

We hadden daarna een hele prettige relatie. Hij was altijd net iets aardiger voor mij dan voor de rest en plaagde me soms ook door me een duwtje te geven of me in de gangen te laten schrikken.
Toen was ik nog niet echt verliefd, maar nu wel. Als ik hem in de gangen zie voel ik dat mijn wangen kleuren en ik mijn ogen gewoon NIET van hem af kan houden.
Ik wil dit niet!! Ik wil dat het gewoon weer wordt als vroeger!! Ik schaam me dood dat ik verliefd op hem ben... dat kan gewoon niet. Ik mag hem heel erg en wil echt niet dat hij merkt dat ik verliefd op hem ben...

Hoe kan ik dit stoppen?!

Xxx

11 reacties

Ik wil eerst even zeggen dat een leraar geen leerlingen hoort te kietelen. Dat is echt een nee. Het is vast leuk bedoelt, maar dat gaat te ver. En hoe je het kunt stoppen? Ik denk niet dat dat kan. Waarschijnlijk gaan de gevoelens na een tijd weg, maar onderneem niets met hem. Dat is het echt niet waard.
Spartelaar ik vind kietelen niet zo heel erg het is te zien hoe
Idd onderneem niets
Laat het over je gaan
Heey,

Het kan gebeuren dan je "gevoelens" krijg voor een leraar en dat is flink kut..
Wat je eraan kunt doen? Niet veel eigenlijk. Het moet vanzelf overgaan. Maar idd onderneem niks met hem want dan krijg je sowieso problemen. Als de gevoelens na een tijdje nog niet weg zijn kun je een soort afscheidsbrief schrijven en daarin opschrijven wat je voor hem voelt en dan verbrandt je die brief. Ook kun je negatieve dingen bedenken over hem. Elk negatief dingetje die je bedenkt over hem kan helpen.

Succes!!
Bedankt voor de reacties!!
Spartelaar, ik snap dat jij kietelen een beetje te ver vindt gaan. Maar bij ons op school staan de leraren zoiezo dichter bij de leerlingen: we mogen ze ook bij de voornaam aanspreken.

Kpoplover, ik heb idd al geprobeerd om negatieve dingen over te bedenken, maar dat lukt gewoon niet!! Hij doet altijd heel aardig, grappig en behulpzaam. En hij is ook nog eens gespierd en hij is heeeeel knap. Ik zou niet weten wat er negatief aan hem zou kunnen zijn... ik denk dat ik dat met die brief maar ga proberen.

Ik heb echt geeen idee hoe ik hier ooit vanaf ga komen.

Xxx Beau
Het kietelen is dus iets wat ik persoonlijk dan niet vind kunnen. Ik had op mijn basisschool een meester en die kietelde ook wel eens een meisje in mijn klas voor de grap, maar dit vond ik en een hoop andere (insclusief haar ouders) een beetje te ver gaan. Maar als er op jouw school een sfeer is waarbij dit wel kan, dan is er denk ik niets mis mee.
Ik wens je verder nog veel succes hiermee. Het is eenmaal iets waar je overheen moet komen en daar is geen manier voor. Het kost gewoon een hoop tijd waarschijnlijk.
Hoi!

Het is heel goed dat je zelf beseft dat je verliefdheid niet kan. Hij is meerderjarig, jij minderjarig, hij is je leraar, jij bent een leerling.

Als je hier met een vriend(in) over kunt praten, kan dat helpen, maar kies je vertrouwenspersoon héél zorgvuldig, want je wilt niet dat dit een roddel wordt.

Misschien is het een simpele crush, en word je binnenkort op iemand anders verliefd. Het klinkt onwaarschijnlijk, maar het kan zomaar gebeuren.

Kun je 2 weekjes afwachten en dan bekijken of je gevoelens voor hem gegroeid zijn of afgenomen zijn? Je kunt je gevoelens opschrijven, zo krijg je een duidelijk beeld van ze.

Groetjes
x
Het werkt allemaal niet. Gisteravond heb ik een brief in de gootsteen verbrand en dacht ik dat het wel goed zou komen. Maar vandaag hadden we sportdag: we moesten allemaal atletiekonderdelen zoals verspringen en sprinten doen. Mijn gymleraar had een megafoon waardoor hij opeens mijn naam riep. Iedereen keek om naar hem en ik had als eerst niet door dat hij het tegen mij had dus ik draaide me weer om. Toen riep hij: 'Beau! Ja! Ik heb het tegen jou!' Ik keek hem vragend aan en toen begon hij te lachen. Het sloeg allemaal echt nergens op maar het was wel grappig. Later was ik bezig met drinken uitdelen aan de kinderen van de brugklas en toen stond hij met zijn maffe megafoon bij mijn oor naast mij en zei hij: 'En, lukt het allemaal?' Ik schrok supererg en daar moesten al die bruggetjes om lachen. Heel grappig!

Ik denk dat het nog heel lang gaat duren voordat ik hem niet meer leuk vind. Ik zie hem namelijk bijna iedere dag en dan blijf ik maar aan hem denken...
Als je iets drastischer wilt, heb ik misschien nog een tip voor je. Je kunt een paar woorden in een rijtje plaatsen en die dan opnoemen, en op het einde de naam van die gymleraar toevoegen. Zo associeer je zijn naam met iets negatief, het helpt ook om als je de woorden zegt het je in te beelden. Een voorbeeld hiervan kan zijn: examens, witloof, clowns, naam-van-gymleraar. Dat zou bij mij helpen als associatie 😃
Ga die gymleraar alleen niet te erg haten, als je beseft dat je bij hem hetzelfde voelt als bij de andere leraren, kun je hierbij stoppen.

Het helpt als je een beeld voor je ogen haalt van het woord dat je zegt, zo heeft het meer effect.

Groetjes
x
Ik heb hetzelfde gehad, het is super kut, maar op sommige momenten echt heel leuk haha. Natuurlijk moet je ervoor zorgen dat het niet gaat opvallen. Dan is het helemaal een feest...je kunt er niet veel aan doen. Verliefdheid is een gevoel en je kunt dat niet zomaar weghalen helaas. Zorg er een beetje voor dat het niet teveel opvalt in iedergeval! En het is normaal hoor, maak je niet druk.
Reputatie 1
Badge +3
ik heb ook een leraar ik ben niet verliefd maar ik vind het wel een hele leuke docent ik voel veel sympathie voor hem maar is dat bij beuxxx ook niet je kunt iemand echt heel aardig vinden zonder verliefd te zijn
Zijn er geen andere jongens die je misschien leuk vindt?

Je kunt je hersenen wel sturen, maar je hart niet.

Reageer