Heyy mensen,
ik heb iets raars ik ben namelijk verliefd op een youtuber hij is wel nederlands maar ik weet gewoon dat het niks wordt tussen ons en dat is heel raar maar ik kan hem niet vergeten
groetjes XxForEverxX
verliefd op een youtuber
A
A
Bedoel je een beroemde youtuber die je niet kent of een niet beroemde youtuber?
A
Een beroemde
A
Dat is niet zo heel raar hoor, dat hoort bij je leeftijd, hormonen spelen daarin mee.
Je ziet best vaak dat meiden/jongens heel erg fan zijn van een beroemd persoon en dan zelfs "verliefd" zijn.
Ik denk dat je je er het beste overheen kan zetten, door bijvoorbeeld aan andere dingen te denken en afleiding te zoeken aangezien zoals je dus al zei de kans klein is dat het iets tussen jullie wordt, zeker omdat het een beroemde YouTuber is!
Heel veel succes! ItsMeXX
Je ziet best vaak dat meiden/jongens heel erg fan zijn van een beroemd persoon en dan zelfs "verliefd" zijn.
Ik denk dat je je er het beste overheen kan zetten, door bijvoorbeeld aan andere dingen te denken en afleiding te zoeken aangezien zoals je dus al zei de kans klein is dat het iets tussen jullie wordt, zeker omdat het een beroemde YouTuber is!
Heel veel succes! ItsMeXX
A
Dankjewel ItsMeXX
A
Wie is het?
A
Whahaha enzo knol?
A
Nee haha wie denk je zelf? Hij is onder de 20
A
Zeg het nou maar
A
Haha ja enzo knol zeker .. Nee het wordt indd nooit iets en bijna de helft va ek zn fans zijn op hem dus get over it
A
Nee niet enzo maar diegene die het ws zijn yt kanaal is verwijderd
A
Het is Tiesgames *_*
A
Of doemaargamen
A
Mijn nicht kent hem maar weet niet of hij protentie erin ziet
A
Stop ermee het gaat niks worden aangezien je leeftijd en dat ie onberijkbaar is. niet lullig ofzo maar t gaat echt niet lukken XD
A
Ja klopt kleinaapje zijn kanaal is nu ook al verwijderd
A
is het enzo knol>?
A
Het bericht is van n jaar geleden
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.