Verliefd op een vrouw van 11 jaar ouder

  • 7 May 2018
  • 3 reacties
  • 251 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoihoi

Ik ben een meid die lesbisch is. Sinds kort heb ik een vriendin leren kennen van werk. Ze is 30 jaar oud. Super lief en zelf ook lesbisch. Ze heeft al bijna 10 jaar een relatie met een vrouw en ze wonen al heel lang samen. Nu ben ik zo erg bevriend met haar geworden dat we iedere dag appen. Laatst hebben we geappt tot 1 uur snachts. En niet gewoon appen, ook flirten met elkaar. Mijn ouders en een paar van mijn vrienden denken dat ze mij leuk vind. Nu weet ik niet wat ik moet doen. We gaan morgen weer afspreken en vorige week hebben we ook al 3 dagen afgesproken.
Het stomme is dat ze een relatie heeft en ik dus niet weet of ze bepaalde dingen vriendschappelijk bedoeld of niet. Volgens mijn vrienden is flirt ze duidelijk met me. We zijn heel veel met elkaar bezig en zeggen ook wel dingen die je normaal niet zou zeggen. Nu ben ik echt gek op haar en zou ik haar zo graag willen zoenen, ik denk alleen dat ik daar alles mee kapot maak. Wat moet ik doen?

3 reacties

Hoihoi

Ik ben een meid die lesbisch is. Sinds kort heb ik een vriendin leren kennen van werk. Ze is 30 jaar oud. Super lief en zelf ook lesbisch. Ze heeft al bijna 10 jaar een relatie met een vrouw en ze wonen al heel lang samen. Nu ben ik zo erg bevriend met haar geworden dat we iedere dag appen. Laatst hebben we geappt tot 1 uur snachts. En niet gewoon appen, ook flirten met elkaar. Mijn ouders en een paar van mijn vrienden denken dat ze mij leuk vind. Nu weet ik niet wat ik moet doen. We gaan morgen weer afspreken en vorige week hebben we ook al 3 dagen afgesproken.
Het stomme is dat ze een relatie heeft en ik dus niet weet of ze bepaalde dingen vriendschappelijk bedoeld of niet. Volgens mijn vrienden is flirt ze duidelijk met me. We zijn heel veel met elkaar bezig en zeggen ook wel dingen die je normaal niet zou zeggen. Nu ben ik echt gek op haar en zou ik haar zo graag willen zoenen, ik denk alleen dat ik daar alles mee kapot maak. Wat moet ik doen?


Ik wil niet onaardig zijn of zo iets, maar zoen haar absoluut niet, zelfs als het van haar kant komt. Eerst zal ze haar andere relatie uit moeten maken. Tenzij ze natuurlijk een open relatie heeft met haar vriendin, dat verandert de zaak natuurlijk!
Maar blijf gewoon vrienden met haar, maar flirt niet teveel, zodat je niet iets doet waar je spijt van krijgt, of tussen haar en haar vriendin komt. Want dat is niet jou taak om te doen; de andere relatie beindigen.
Mocht ze je echt leuk vinden, dan zal ze het heus uitmaken. Zeg anders tegen haar: ‘Kom nu bij mij of ik wil je niet meer zien.’ (Heb gelezen in de Linda Meiden dat dat werkt! Dan MOET ze wel kiezen, toch?)
Hoi!

Aangezien ze in een relatie zit, zou ik haar niet zoenen. Jullie kunnen bekijken hoe jullie band evolueert. Als die een liefdesrelatie wordt, kan ze eerst haar huidige relatie beëindigen. Hier denkt ze best eerst goed over na. Leer elkaar eerst beter kennen, zodat zij geen spijt krijgt van het beëindigen van haar relatie.

De volgende stap lijkt me elkaar beter te leren kennen. Praten over wat jullie voor elkaar voelen kan ook helpen, om onduidelijkheden uit te klaren en te voorkomen.

Groetjes
x
Heyy,
Ik zou haar als ik jou was echt niet zoenen. Die vrouw heeft al een relatie en ik zou haar relatie niet verpesten. Jullie kunnen wel altijd vrienden blijven en er het beste van maken.
Gr
Dini

Reageer