Vraag

Verliefd op een meisje

  • 25 February 2023
  • 0 reacties
  • 59 Bekeken

Badge

Hoi!

Ik ben een jongen van 13 jaar en ben al ondertussen 1,5 jaar verliefd op een meisje. Ik had het een tijdje geleden een beetje moeilijk thuis enz… en ik heb dat haar verteld. En ze reageerde er wel redelijk positief op, ze vroeg zelfs om nog eens af te spreken! helaas kon ik niet maar ja… In het verleden toen ik in het 2e middelbaar zat (vorig jaar) heb ik eens afgesproken en ik vond het wel leuk, maar we deden niet echt iets speciaals. Op het einde van vorig jaar hadden we een fuif op school en toen had ik haar wel een knuffel mogen geven (ze vroeg er zelf om trouwens wat ik natuurlijk heerlijk vond) wat ik zo leuk vond dat ik het wist dat ik er verliefd op was. Ik denk zeker elke dag aan haar maar weet gwn niet wat ik nu moet doen, het is gwn het “koppelgedoe” ik ben daar nog niet echt klaar voor, maar ik wil het dan weer wel omdat ik echt veel voor haar voel. En ja als we dan samen zouden zijn weet ik niet eens hoe ik me moet gedragen: moet ik kussen, moet ik haar omhelzen als ik haar dan zou zien? Ik weet het niet… Ik voel me er nog niet klaar voor.

Kunnen jullie me nog wat tips geven? Dat zou me veel deugd doen :).

dankjewel!

SpaceLover


0 reacties

Geen reactie

Reageer