Vraag

Verliefd op een Meisje

  • 16 February 2023
  • 3 reacties
  • 90 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen! Ben nieuw op de Kindertelefoon-Forum maat moet toch even iets kwijt over Verliefdheid, en ga het helemaal vanaf het begin vertellen.

4 jaar geleden ergens in de zomer van 2019, Werd er een nieuwe leerling aangekondigd door de directeur, Ze heette M, ik had haar ook ontmoet en gepraat met elkaar over School. Kutte was dat ik na de zomervakantie weg ging, van die school, omdat ik iets niet kon (was toen 9 jaar) Zij was ook even oud. Nou in 2022 ben ik op een andere school, nou was leuk, en ik kwam M weer tegen. Nou weer praten, want uiteindelijk contact NA 3 jaar. Nou 2023 leuk allemaal, maar het begon 2 dagen voor Valentijn, Een vriend van mij kreeg een valentijnskaart van M via WhatsApp en hij zei direct Nee. En hij vertelde me dat op Valentijnsdag: Nou, ik had bijna een Relatie met M ik zei: HOE DAN?!?! Hij zei ik krijg een valentijnskaart, en zij vroeg me, ik zei van jammer dat ik haar telefoonnummer niet heb, ik was van plan om naar een 2e klasser te gaan, en dan te vragen voor haar telefoonnummer, maar die vriend van mij (zit ik ook mee in de klas) Had haar telefoonnummer, dus ik vroeg direct, mag ik haar telefoonnummer? En hij zei ja hoor. Dus dat heb ik allemaal gehad, (Even wat anders:11 februari had ik M voor het laatst gesproken in Naturalis. En weer praten.) Maar ik ben dus verliefd op haar, maar heb het nog niet gezegd, maar wat jullie.me kunnen adviseren is: 

 

Zou ik het via Whatsapp doen of als ik haar zie.

 

Let me Know! :)

 

Groetjes, Djego

 

tekst aangepast door de Kindertelefoon ivm anonimiteit 


3 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Ik zou niet online vragen, ik had ook een keer een meisje gevraagd een paar jaar geleden en het is denk wel beter om irl te vragen. Dan is het meer peerrsonelijker. 

Ik vond dit een beetje spannend om te doen daarom heb ik online gevraagd, maar doe het alsnog. Ik zou bijv. vragen als je alleen bent met M. Maar eerst moet je weel zegmaar hele goede vrienden worden, zodat je meer met haar om kan gaan en ze jou ook leuker gaat vinden.

Ik hoop dat ik je kon helpen, groetjes sinasappelbroodje

Dankjewel Sinasappelbroodje!

 

Ik ga haar vanavond een berichtje sturen, niet over verkering, maar dat ik haar telefoonnummer heb.

 

Groetjes, DjegoV

Reputatie 6
Badge +3

Alstjeblieft!, hoop dat het je ooit gaat lukken

Reageer