Verliefd op een meester

  • 22 May 2018
  • 7 reacties
  • 410 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben zelf een jongen van 15 en ik ben verliefd op een meester al 2 jaar en ook heel erg ik weet niet meer wat ik moet doen enso ik droom over hem ik mis hem enso ik had hem is een berichtje gestuurd met ik hou van je hij vond het moelilijk en hij wou graag vrienden blijven ik dacht oke maar nu jaar later is er niks veranderd mijn gevoelens zijn nog heftiger geworden en ik wil steeds meer bij hem zijn hij is 28 en ik weet niet of hij nog vriendin heeft maar ik weet niet wat ik moet doen ofwat dan ook ik kan hier echt met niemand over praten ik ben best bang me beste vriend weet het wel hij zegt ga der gewoon voor maar lk ben bang k weet echt niet wat k meer moet doen

7 reacties

Hi NBWO,

Ik ben ook 15 en ik val ook op jongens, alleen ik val op jongens van mijn eigen leeftijd.
Dat je op een jongen valt is natuurlijk niet gek, alleen wat het wat moeilijker maakt is dat hij 28 is en jouw meester en jij 15 bent en zijn leerling.

Volgens mij mogen leraren geen relatie hebben met leerlingen, dus das lastig.
Ik weet ook niet of hij verliefd is op jou of zelfs of jouw meester sws op jongens/mannen valt. Dat maakt het allemaal nog lastiger.

Als ik het goed begrijp dan heb je hem verteld dat je van hem houdt en op zich vind ik dat niet gek, heel eerlijk, maar denk je dat je van hem houdt als meester dus iemand die je goed helpt en er op school voor je is, dus iemand die je steunt of ben je echt hopeloos stapel verliefd op hem en wil je een relatie met hem?

Welk vak geeft jouw meester? Misschien heeft het met het vak te maken dat hij geeft. Dat jij dat erg leuk en interessant vindt en dat dat ook komt omdat hij het jou zo goed uit kan leggen?

Misschien kun je je meester nog een keertje vragen of hij met jou wilt praten en dan hem uitleggen wat je precies voelt en dan kan hij misschien zeggen of hij hetzelfde voor jou voelt of dat hij alles voor jou wilt doen als jouw meester voor wat betreft schooldingen en helpen, maar dat hij geen relatie met jou wilt/kan hebben.

Ben je al uit de kast voor iemand of weet alleen jouw beste vriend hier van?

Heb je hier al eens over gepraat met jouw papa of mama?

Twin en ik hadden altijd al tegen papa en mama gezegd dat we jongens leuker vonden dan meisjes, dus die waren er al op voorbereid toen ik samen met mijn twinbroertje uit de kast kwam.

Misschien kan ik je nog wel verder helpen als ik iets meer weet, dus ik ben benieuwd naar jouw antwoorden.

Groetjes 🙂,
M&M’s
Hey M EN MS kunnen we er wat meer over praten dan op deze site stuur je mail of snap anders dan kan ik beter uitleggen alles
Hi NBWO,

Je mag op dit forum geen contactgegevens uitwisselen, dus we kunnen alleen hier praten, nou ja, schrijven.

Als ik je op straat ofzo tegen was gekomen had ik er geen probleem mee, dan hadden we colaatje kunnen drinken en kunnen ketsen, maar hier mag het niet, dus kijk maar of je er hier wat meer over kunt vertellen.

Groetjes 🙂,
M&M’s
Hey M EN MS is goed Ja ik wil relatie met hem of goeie vrienden worden met afspreken enso hij is mentor ik weet niet k durf niet echt met hem te praten nee k ben nog niet uit de kast maar me beste vriend weet het wel over dit
Hi NBWO,

Hij is ook je mentor, misschien is dat een goede reden om met hem er over te praten. Ik weet dat je het moeilijk vindt om erover te praten, maar uiteindelijk is dat toch het beste. Hij gat je heus niet uitlachen ofzo, maar als hij jouw mentor is, gaat hij vast zijn best doen om jou zo goed mogelijk te helpen.

Misschien kun je eerst met hem praten als mentor, dus nog niet gelijk over hem persoonlijk beginnen, maar een gesprek over gevoelens waar je mee zit.

Je kunt dat uitleggen dat je op jongens valt en dat je er al een tijdje mee rondloopt en het moeilijk vindt om er over te praten. Dat je het alleen nog maar an één goede vriend hebt verteld, maar dat je het ook wel aan anderen zou willen vertellen, maar je niet weet hoe je dat het beste kunt doen. Als je schoolwerk er onder lijdt, dan kun je dat ook zeggen natuurlijk.

Dus eerst meer een beetje algemeen er met hem over praten, zodat hij jou beter begrijp hoe jij je voelt.

Pas later, misschien pas in een volgend gesprek zou ik als ik jou was erover praten dat er iemand is waar je steeds aan moet denken, maar dat je niet weet hoe je dat aan moet pakken. Dan komt het moeilijkste voor jullie allebei, denk ik, en dat is dat je een beetje uit moet leggen dat je je goed voelt bij hem en dat je er gevoelens bij hebt die anders zijn dan gewoon van iemand die je graag mag. Dat het sterker is en dat je het moeilijk vindt, maar dat je fijn vindt dat hij jou helpt en dta je wel eens denkt dat je in het echt bij hem wilt zijn.

Ik weet dat dit lastig is. Vandaar dat ik denk dat het slim is om het gesprek dus een beetje op te bouwen en niet gelijk zeggen “ik ben verliefd op jou” want dan schrikt hij misschien en weet hij niet goed wat hij verder moet zeggen en kom je niet echt tot een gesprek.

Het is maar een idee wat ik heb en misschien is dat ook niet het beste om te doen, maar ik zou anders ook niet weten hoe je het dan aan zou kunnen pakken.

Dus eerst beetje algemeen en steun en advies vragen en dan pas zeggen om wie het gaat. Waarschijnlijk gaat hij dit ook wel vragen of het om iemand gaat op school of waar je die ander van kent.

Ik hoop dat dit jouw helpt.

Ik kan jammer genoeg niet toveren.

Het kan natuurlijk dat jouw meester niet op jongens valt of misschien heeft hij zelfs een vriendin, dus er is een kans dat hij iets vertelt wat je liever niet wilt horen. Dat kan dus een teleurstelling zijn voor jou. Dus houdt daar rekening mee.

Ik gun je zo een leuke jongen, maar het moet van 2 kanten komen en ook al zou hij het willen dan zijn er nog andere obstakels, zoals ik al eerder zei. Hij is jouw meester en die mag van school geen relatie hebben met één van zijn leerlingen.

Pas als jij van school bent en minimaal 18 bent kan het anders zijn, als hij ook gevoelens voor jou heeft. Ik weet niet of het zo ver komt. Dat duurt nog een paar jaar en in die tijd kan er nog veel gebeuren.

Ik denk dat het belangrijk is om er over te praten met iemand. Misschien jouw beste vriend. Dus dat jullie het hebben over waarom het moeilijk is en hoe jullie het het beste aan kunnen pakken.

Misschien is het ook een goed idee om er eens met je vader en/of moeder over te praten. In eerste instantie hoef je niet gelijk te zeggen dat je verliefd bent op jouw meester, maar dat je jongens leuker vindt dan meisjes en dan verder kijken hoe het gesprek verloopt.

Ik hoop dat je er iets mee kunt.

Denk er even rustig over na en dan kunnen we er verder over praten en misschien zijn er ook nog andere forumleden met goede ideeën. Dan heb je verschillende reacties en kun je kijken hoe en wat.

Is dat een plan?

Ik spreek je later, als je dat wilt :)


Ps ik zag dat ik een typfoutje had gemaakt in mijn vorige reactie. Ik had geschreven “dan hadden we colaatje kunnen drinken en kunnen ketsen”, maar ik bedoelde kletsen, maar dat had je hopelijk al begrepen, want gelijk seks hebben (ketsen) op een eerste afspraakje gaat wel een beetje ver, dus sorry voor de typo :)

Groetjes 🙂,
M&M’s
Hey M EN MS
Bedankt mischien kan ik er wel mee echt bedankt?❤️
Hi NBWO,

Ik hoop het echt.

Ik zou willen dat ik meer voor je kan doen.
Ik hoop echt dat het goed komt en dat je een leuk leven hebt.

Ik zou het leuk vinden als ik nog iets van je hoor, als je nog iets nieuw te vertellen hebt.

Je mag natuurlijk sws altijd nog dingen aan mij vragen en dan ga ik proberen daar zo goed mogelijk op te antwoorden.

Knuffel en liefs ❤️,
M&M’s

Reageer