Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Verliefd op een leraar.

• 13 februari 2012
  • 59 reacties
  • 9480 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Er zijn vast wel meer meisjes of jongens die dit probleem hebben of gehaf hebben.
Ik ben verliefd op mijn Gymleraar. Ik zit nu in de 4de klas en dit is begonnen in de 2de klas. Dus het is al 2 jaar bezig. Ik denk dat hij mij op de een of andere manier ook wel leuk vind. Natuurlijk niet zo als ik hem zie, maar hij doet anders tegen mij dan andere leraren. Zoals bijvoorbeeld knuffelen, en duwtjes (om te pesten).
Mijn vraag is of iemand me hier tips bij kan geven, of mensen die hier zelf ervaring mee hebben gehad.
Reacties Graag. 🙂

59 reacties

Hee!
Ik ken het probleem niet, maar ik wil wel naar je luisteren en je proberen te helpen.
Misschien vindt hij je gewoon aardig en dat ben je vast!! Of hij heeft door dat jij het fijn vindt om geknuffeld te worden enz. Ik vind het eigenlijk niet normaal dat een leraar je knuffelt, maar dat kan ook aan mij liggen.
Het is heel erg flauw gezegd, maar misschien kan je beter proberen om je erover heen te zetten. En ik snap dat dat niet in 1x kan, maar het is een "zinloze" verliefdheid. Het is leuk om verliefd te zijn, maar er zit geen toekomst in de verliefdheid die je nu hebt. Want zou jij echt met die leraar willen trouwen en kinderen willen krijgen??? Ik hoop dat je reageert en hier misschien iets aan hebt?!
xxx