Vraag

Verliefd op een jongen na 4 keer afspreken?!

  • 8 July 2019
  • 4 reacties
  • 130 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal ,
meestal help ik andere.. Maar deze keer heb ik ook wat advies nodig.

Ik probeer het zo kort mogelijk te samenvatten..
Ik ben een hele leuke jongen tegengekomen, vorige week en we hebben nu al 4 keer afgesproken. En begin hem echt leuk te vinden..
Natuurlijk tijdens de afspraakjes stelden we vragen aan elkaar enzo, maar ja niet 100 keer dezelfde vragen voor alle zekerheden als jullie snappen wat ik bedoel.
We stelden eerst gewoon ook de basic vragen vooral via whatsapp enzo, like : hoe oud ben je, wat voor gezin etc.
Nu kom ik er 2 dagen geleden achter via internet dat hij helemaal niet de leeftijd is wat hij heeft gezegd, maar ouder.
Na een poosje denken heb ik het toch maar gewoon meteen gevraagd aan hem want misschien is het wel een misverstand..
Eerst begon die wat war taal te typen maar op een gegeven moment vertelde die het toch , hij vroeg ook meteen of ik boos was. Ik kon hierop niet echt boos op hem worden want de reden was gewoon dat ik niet zou schrikken of zo zegmaar.
Maar bij mij gaat het om innerlijke en niet het verdere gedoe als jullie begrijpen wat ik bedoel.
Voor de rest sturen we elkaar ook veel berichtjes en klinkt alles heel real.
Nu kom ik vandaag weer ergens achter..
Ik was op een feestje en een vriendin komt naar me toe, en zei dat ze iets dringends moest laten zien. Ze liet haar telefoon zien en daarop was te zien "mijn crush " met een meisje wat dus zijn vriendin bleek te zijn.
Ik was zo shocked dat ik van t feestje weg ben gelopen om na te denken.
Heb hem een berichtje gestuurd waaorm, en hoe, en hoe je zo kunt liegen.. .
Hij deed eerst er wat om heen draaien maar gaf uiteindelijk toe..
Zijn reden was dat die een dubbel gevoel heeft en dat het ook niet goed gaat tussen zijn vriendin en hij , maarja ondertussen ben ik wel verliefd op hem geworden😥..
Hij wil opnieuw beginnen, maar ik weet niet of ik het wel kan.. Ik ben echt erg gekwetst en nu lijkt het hem weinig te boeien.. Al zegt een vriendin dat het hem wel wat doet.

Weten jullie wat ik moet doen?
Sorry voor het te lange verhaal maar kon het niet korter uitleggen...
Ik wil van jullie weten wat jullie zouden doen, en hoe jullie het nu zouden aanpakken.
Moet ik hem nog een kans geven? Of gewoon vergeten hoe moeilijk het ook is..
Ik weet het niet meer 😞

4 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Hoe moeilijk het ook is, vergeet hem. Hij doet dit bij zijn huidige vriendin en zal dit ook bij jou doen. Op elk moment dat het net een beetje minder goed gaat zal hij Aandacht zoeken van andere meiden. Waarschijnlijk ben jij op dit moment ook niet de enige waar hij mee praat.
Hey,

Je kunt hem een tweede kans geven. Dat is menselijk en dat is waar je gevoel naartoe wil, toch?

Als je het hele plaatje bekijkt heeft hij je twee keer bedrogen: één keer met zijn leeftijd, waarop jij vond dat het om z'n innerlijk draaide en één keer met een andere vriendin. Als het dus om zijn innerlijk draait, heeft hij je daar ook in bedrogen. Geen tweede kans dus.

Alleen als hij heel erg z'n excuses aanbiedt en echt verdrietig wordt zonder jou, moet je een tweede kans geven, maar dan moet je er zelfs goed over nadenken. Hij moet dan wel met iets heel bijzonders komen, bijvoorbeeld met bloemen en een liefdesbrief, anders geen tweede kans.

Je gevoelens moet je aan de kant zetten.
Reputatie 1
Badge +1
Gevoelens aan de kant zetten bij een relatie wat draait om gevoel. Klinkt tegenstrijdig. Hij heeft z'n 2e kans al gehad na liegen over z'n leeftijd.
Waarna veel erger kwam. Dat ie al iemand had. Geen 3 kans
Inderdaad. Het is heel moeilijk, maar je moet je gevoelens aan de kant zetten als je nog verliefd op hem bent.

Geen derde kans, alleen als hij er écht spijt van heeft en dat uit door werkelijk alles te willen doen voor je, maar dat zal hij waarschijnlijk niet. Je moet hem dus geen derde kans geven.

Reageer