Verliefd op een jongen die mij niet mag

  • 17 August 2019
  • 1 reactie
  • 91 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hallo mensen! uhm... ik ben zeg maar al 1 jaar verliefd op een jongen uit mijn klas en hij weet het en zelfs zijn ouders die dus daardoor heel erg boos op mij zijn en die jongen deed vroeger ook heel erg gemeen tegen mij, ging mij blokkeren, negeren en zo... en t maakte mij heel erg veel pijn. maar laatst hebben we gesproken via DM hij was heel erg aardig tegen mij en hij ging mij ondersteunen , tips geven en zo en hij zei dat hij t fijn vind dat ik van hem hou maar heeft ook gezegd dat hij niet van mij houdt , maar hij zei weer niet of die homo is of niet maar mensen zeggen dat hij geen homo is want, waarom niet | is de enig antwoord van hun |en heb wel gehoord dat ie wel is vriendin heeft gehad maar was toch een kinderrelatie, aangezien dat je meestal op je 13/18 over j seksualiteit erachter komt. dus ik weet echt niet of die mo is of bi of hetero en dit was ook de enig keer dat we normaal hadden gesproken en meer niet en daardoor werden zijn ouders nog bozer op mij, en dus ik weet niet, ik denk echt 70% van de dag aan hem , ik vind hem niet geil of zo maar ik wil m gewoon zien! praten! knuffelen!kussen! en voor ik kan hem ook niet meer zomaar aanspreken want docenten willen ook niet meer dat ik met hem praat en zij vinden dat schandalig, maar ik wil toch zoooooo graag dat ie vriendje van mij word, wat denken jullie? is dat mogelijk in dit geval? en als niet _ wat moet ik doen om niet meer van hem te houden???

1 reactie

Hey,

Blijf met hem praten, maar doe het dan op momenten dat niemand het ziet. Probeer op momenten dat jullie wel samen worden gezien braaf te doen naar elkaar, zodat de straffen misschien worden opgeheven.

Blijf dus online praten, of in de aula op school misschien.

Groetjes,

Geen_Naam

Reageer