Verliefd op een droom

  • 2 January 2018
  • 5 reacties
  • 212 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb een probleem. Ik had laatst een droom waarin ik een jongen tegenkwam, ik werd verliefd op hem en hij op mij. Ik ben nog nooit eerder verliefd geweest in het echte leven en weet niet hoe dat voelt. Dit voelde heel fijn. Ik mis de jongen uit mijn droom nu en kan niet stoppen met aan hem denken. Ik weet dat je in je slaap en in je dromen dingen verwerkt die je in het dagelijks leven meemaakt, alleen lijkt hij niet op iemand die ik ken of ooit heb gezien. Ik kan echt niet stoppen met aan hem denken en ik wil hem zo graag weer terugzien, alleen telkens als ik probeer te slapen moet ik weer aan hem denken en kan ik niet meer slapen, ik heb zoizo al een slaapstoornis waardoor ik heel slecht slaap en vaak toch al hele nachten wakkerlig, maar nu wil ik zo graag slapen en hem weer zien dat ik er niet van kan slapen. Wat moet ik doen. Ik mis hem, alleen is het gewoon een droom.

5 reacties

Ik ken het! Misschien een teken???
Ik ken het! Misschien een teken???
Maar van wat. Ik weet het echt niet meer. Hij lijkt op niemnd die ik ken.
Hoi!

Onze hersenen kunnen unieke dingen doen, dat wordt hier nogmaals bewezen. Niet zo handig natuurlijk, aangezien we geen controle hebben over onze dromen.

Zou je de jongen eens kunnen tekenen? Zo is hij al wat dichter bij jou.

Het feit dat je verliefd bent geworden toont aan dat je hoofd mooie dingen kan creëeren. Misschien is een creatieve hobby wel iets voor jou? Als je je creativiteit een uitlaatklep geeft, gaat het misschien al beter.

Groetjes
x
Misschien heb je hem ooit op school gezien.
Dromen tonen soms ons grootste verlangen. Als kind droomde ik dat ik mijn 14 jaar oudere tante zoende maar ik was verliefd op haar en mijn dromen toonde mij wat ik het liefste wou. Later werd ik verliefd op een meisje van mijn leeftijd en die dromen over mij met mijn tante waren weg dus ik denk dat dromen soms ons tonen wat wij verlangen.

Bv ben je arm kun je dromen over rijkdom. Alleen over liefde en vriendschap omdat op dat moment ons hart ernaar verlangt.

Ik denk dat je stilaan toe bent aan een lief of soms vertellen dromen de toekomst want ik droomde ooit van een meisje ik was niet zoals ik was en werd verliefd op haar zij op mij nadat ik zei dat ik niet ben wat ik leek te zijn.

Ik ben 15 sinds mijn 12 een transseksueel dus ik ben eigenlijk een jongen al lijk ik op een meisje dus lijk ik niet op wat ik ben en dat meisje is mijn buurmeisje dat nu mijn liefje is want nadat ik zei ik ben transseksueel zei zij laten we daten ik geef je een kans 😚 dus ik droomde ooit van het moment dat ik mijn buurmeisje ging vragen voor verkering want dromen kunnen soms naar zijn tot we later zijn van 😲dit heb ik gedroomd wtf en hoe weet ik niet maar het kan zijn dat je misschien een jongen tegenkomt zoals in je dromen of dat je verlangt naar een lief

Reageer