Vraag

verliefd op een brugklasser

  • 31 January 2016
  • 6 reacties
  • 218 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy
ik ben verliefd (alweer)
op een brugklasser ik zit zelf in de tweede klas maar ik weet niet wat ik moet doen HELP!

6 reacties

Xxforeverxx,
Vind hij jou ook leuk denk je.
En jij was een half jaar geleden toch ook nog een brugklasser.

Xxx sissi
Er is hier niet echt een probleem mee hoor. Je denkt misschien, wat ik wel snap, dat het heel cliché is enzo, maar dat is het niet hoor. Je moet eerst voor jezelf een beslissing nemen. Wil jij wel of niet wat met die jongen? Dan pas kun je rustig verder denken hierover.
Ik weet niet of hij mij leuk vind maar dankje voor jullie reacties ♡
hey,

Oke denk even na jij zit in de 2e right? nou zie voor je dat je iets zou hebben met een 3e klasser? kan gewoon toch? tuurlijk kan je dan ook met een brugger nemen. Ik zit zelf ook in de 2e dus ik snap wel wat je bedoeld, hij is misschien niet zo serieus (jongens uit de 2e ook nii btw) maar als je m echt leuk vind spreek m een x aan. En ja dat soort shit durf ik ook niet maar ja ik ga wel ff me cliche gezegdes dr uitgooien.... Nee heb je ja kun je krijgen, heel enig. En stel het wordt niks je hebt het gedaan miss is een jonger iemand niks maar qua gedrag, lengete, uiterlijk en dat soort gedoe maakt t niet heel veel uit right? 😉
Ja dat is wel waar dankje 🙂 ♡
Reputatie 1
Badge +1

Bro, ik was 3 maanden geleden verliefd op iemand van 15, tewel ik 13 was (en nog steeds 13 ben). 

 

-De vriendinloze NoLife.

Reageer