Verliefd op een andere jongen, wat te doen?

  • 23 April 2018
  • 4 reacties
  • 193 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
- berichten samengevoegd door de Kindertelefoon.-

Verliefd op jongen.
Ik ben 15 jaar oud, zit in de derde klas en ben nou al 2 jaar verliefd op een andere jongen. Ik heb nog nooit tegen iemand verteld dat ik op jongens val. Ik ben ook zeker niet van plan om dat te doen, alleen als ik wat zekerder weet dat hij mij ook leuk vindt zou ik er misschien een beetje naar gaan vissen. Nu heb ik geen idee of hij mij ook leuk vindt, het probleem is dat we niet echt veel praten (wel op whatsapp, af en toe heel lang appcontact en dan weer een poos niet) gesprekken in het echt komen moeilijk opgang maar, we hebben wel veel lichaamscontact, zoals voor een lokaal als het druk is extra dicht bij elkaar komen staan zodat je bijna aan het knuffelen bent, hij zorgt er gewoon vaak voor dat we zo dicht mogelijk bij elkaar zijn. Maar naast mij zitten in de klas doet hij dan weer niet. Ik heb trouwens ook geen idee of hij met al dat contact iets bedoeld. Er naar vragen is eigenlijk onmogelijk (christelijke school). Zelfs leraren maken soms discriminerende opmerkingen. Ik heb geen idee wat ik kan doen om erachter te komen of hij mij ook wat vind. Weet iemand hoe.....

4 reacties

Hey YDKWVIA. Probeer weer is een lange tijd met de jongen te appen. Wordt goede vrienden met hem. Als hij een keer alleen zit of wacht tot er iemand naast hem komt zitten moet je gewoon vragen of je naast hem mag zitten. Begin een leuk gesprek. Krijg een sterke band hem en vertel dan dat je homo bent.

(dit is een mogelijke oplossing het kan ook op een andere manier.)
'K ga het zeker proberen, alleen zijn er weinig momenten dat er geen klas/leeftijdsgenoten zijn.
Reputatie 2
Badge +9
Is diegene ook homo, of weet je dat niet? Want als het antwoord ja zou zijn dan kun je gewoon is appen of praten dat jij ook gay bent, en misschien kan je dan zo wat doen met elkaar. Als het antwoord nou nee is, dan wordt het een ander verhaal. Want als hij geen homo is dan is het eigenlijk al soort van over en uit. Dat is lullig gezegd maar het is wel zo..

Je kan wel bevriend met hem worden als je dat nog niet bent en dan kan je is met hem praten over de liefde. En als hij het dan alleen over meisjes heeft dan is het dus game over maar dat heb ik al verteld. Als hij ook praat over jongens dan kan je dus is vertellen dat je ook wat voor jongens voelt etc.

Gr: Mr.S

Reageer