Vraag

verliefd op een 11 jarige

  • 19 January 2020
  • 9 reacties
  • 213 Bekeken

Badge

Hey, 

Ja zit ik dan met een vraag. Kan een 13 jarige met een 11 jarige nemen? 

Ik denk dat ik verliefd ben op een 11 jarige van korfbal. 

Vriendelijke groet, 


9 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Tja, het kan wel! Ik zou er zelf niet raar van opkijken maar dat ben ik. Als ze jou ook leuk vindt zou ik ervoor gaan, maar het kan ook dat ze daar nog helemaal niet mee bezig is. Dus het ligt aan het meisje, maar als het wederzijds is kan het natuurlijk! 

Heyy 

Kan tuurlijk wel, is tenslotte toch maar 2 jaartjes! Als jullie daar allebei oké mee zijn is er toch helemaal geen probleem?

Succes ermee!

Hallo knapegast :)

Geen probleem! Je moet alleen wel rekening houden dan dat ze nog minder ontwikkeld is dan jou.

-Dr8gon99

Badge

Ik vind het niet raar want ik bedoel bijvoorbeeld 36 en 34 is niet raar als je dan een relatie hebt. dus ik zeg: nee het is niet raar

Geen probleem! Je moet alleen wel rekening mee houden dat zij iets minder ontwikkeld is, maar mijn ex was ook 11 toen ik 13,5 was. Inmiddels heb ik een ander knap aardig meisje.

Geen probleem! Je moet alleen wel rekening mee houden dat zij iets minder ontwikkeld is, maar mijn ex was ook 11 toen ik 13,5 was. Inmiddels heb ik een ander knap aardig meisje.

En trouwens, mijn ouders hebben 9 jaar verschil, 39 en 48.

Groetjes, 

WEREEELLLLLLD

Tuurlijk kan het wel. Je moet er wel rekening mee houden dat anderen er misschien iets van vinden. Maar daar hoef je je natuurlijk niks van aan te trekken, ze zijn waarschijnlijk gewoon jaloers.

Reputatie 6
Badge +5

Hayy! Ik vind dit verschil totaal niet groot, dus je moet het lekker zelf weten. Zorg wel dat de persoon in kwestie het ook wil, je moet deze persoon niet gaan dwingen, maar doe verder vooral wat je niet laten kan! succes!!

 

Tuurlijk kan dat, bij bijna alle volwassenen die ik ken en getrouwd zijn of samenwonen ofzo zit er meer dan 2 jaar tussen. Als je nog een kind bent lijkt dit verschil heel groot maar later zul je merken dat het heel erg meevalt.

Reageer