Verliefd op dezelfde jongen of toch niet?

  • 7 July 2018
  • 1 reactie
  • 101 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik en mijn allerallerbeste vriendin zijn heel close we vertellen elkaar echt alles dus toen ik vertelde dat deze jongen (we noemen m nu ffkes jip vind ik wel een leuke naam) leuk vond vond en ik vertelde dat hij ook mij leuk vond was ze super blij voor me . Ik heb heel lang niet durven te zeggen tegen haar dat hij mij leuk vond (dit wist ik via via en het was vrij obvious) want ik ben vrij bang geweest dat zij jip leuk vond ze had het altijd over hem en ze vroeg veel van zijn aandacht dus ik was bang dat ik der pijn zou doen als ik zou zegen dat hij mij al leuk vond. Tot op een dag ik wakker werd en zelf verliefd op m was geworden ik moest t kwijt en toen heb ik het haar verteld ze was heel blij voor me en had hele stappen plannen gemaakt over hoe ik hem moest fixxen nou is dat nooit gelukt (omdat als ik een jongen leuk vind der geen enkel zinnig woord meer uit mn mond kan komen maar dit doet er niet toe). Jammer dus maar dit is al minstens 4 maanden geledem en ik vind m eigenlijk nog leuk soms denk ik dat het over is maar dan toch weer niet helemaal. Tot ze me gister vertelde dat ze hem leuk vind ik wist niet wat ik moest zeggen dus ik hield me groot en zei “ow ja maakt mij niet uit ga der voor ik geef niet meer om hem het is een leuke jongen en hij is nu helemaal van jou” maar eigenlijk vind ik hem nog heel leuk en volgensmij hij mij ook maar ik wil haar ook niet kwetsen. Toen ze vroeg vind hij mij ook leuk denk je raakte ik helemaal in paniek want tja straks is het idee dat ik heb allemaal maar schijn en vind hij mij hele,aal niet meer leuk en gaat ie voor haar en ik gun het ze beide echt waar maar ik ga op het moment door een hele moeilijke periode van mn leven (depressie enzo maar dat is weer een ander verhaal) en wat liefde zou ik wel kunnen gebruiken. Ookal zijn het 2 hele lieve mensen die elkaar echt verdienen ik weet het niet meer kan iemand me helpen uit deze situatie??? want ik wil gewoon dat iedereen gelukkig is inclusive moi?

1 reactie

Hoi!

Je vriendin en jij zijn verliefd op dezelfde jongen, maar je vriendin denkt dat jouw gevoelens voor hem over zijn. Weet je of Jip gevoelens heeft voor één van jullie?

Je vriendin en jij vertellen elkaar alles, dus ik denk dat je haar dit ook kan vertellen. Ik vermoed dat zij jou zo goed kent, dat iets voor haar verzwijgen lastig wordt. Zij ziet vast dat er wat aan de hand is.

Je gaat door een moeilijke periode, en kan wat liefde gebruiken. Van je vriendin kan je liefde krijgen in de vorm van vriendschap, wat een hoop waard is.

Ik denk dat je dit eens met je vriendin moet bespreken. Bespreek het eventueel ook met Jip. Als je het lastig vindt met hem te praten wegens je gevoelens voor hem, kan je vriendin het woord voeren.

Groetjes
x

Reageer