Vraag

Verliefd op dezelfde jongen

  • 19 October 2018
  • 12 reacties
  • 281 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
Ik heb een paar problemen, en ik Weet echt niet wat ik moet doen. Oke, daar gaan we dan. 1) ik ben verliefd op een jongen maar ik durf het hem niet te vertellen. 2) twee van mijn beste vriendinnen zijn ook op dezelfde jongen verliefd. 3) een vriendin van mij is verliefd op een jongen en hij op haar maar ik heb het voor ze verpest door een prank op hem uit te halen bij een slaapfeestje. Wat moet ik Doen? Alsjeblieft, help me

12 reacties

Heyy,
waardoor heb je het verpest voor ze?

Dat je vriendinnen verliefd zijn op dezelfde jongen is een hele ingewikkelde situatie, waarbij jullie vriendschap misschien zelfs op het spel staat. Bespreek van tevoren even met elkaar wat jullie gaan doen, zodat het geen wedstrijd wordt.
Ik vond ook iemand leuk maar ik wachte een jaar voordat ik het vertelde omdat ik het ook niet durfde. gewoon vragen. zoals @Sleepygirl zegt moet het geen wedstrijd worden. jullie kunnen met ze alle naar hem toe maar dat is misschien akward. Wat ik deed was het aan de persoon met de luidste stem vertellen, dan roept doe het wel en dan kan je antwoord krijgen.

(ik ben geen expert)
Reputatie 2
Badge +1
@Sleepygirl hey, ik heb zoals ik al zei, een.prank uitgehaald op de jongen, want ik wist zijn nummer. Ik appte hem en zei dingen in het Koreaans, want dat vertaalde ik op translate. Toen werd hij boos en blokte me. Maar wat stom van me was, was dat ik had verteld dat het meisje dat hij leuk vond een vriendin van mij was, dus toen appte hij haar om te vragen wat er gebeurde.
Reputatie 2
Badge +1
@ItzzJustme Dank je wel voor de tip. Ik weet alleen niet of ik dat durf, want ik ben niet perse heel zeker van mezelf😅
hee,

Jij kan er niks aan doen dat je verliefd bent op een jongen! En dat vriendinnen van jou ook verliefd op hem zijn kan jij niks aan doen. De gevoelens voor de jongen komen gewoon en als jou vriendinnen dat niet accepteren moet je je een beetje afvragen of het wel de juiste vriendinnen zijn. Ik zou het hem gewoon vertellen. Misschien een beetje makkelijk gezegd van me maar ja ik zou echt niet weten wat je anders moet doen. Misschien kan je het ook eerst aan je vriendinnen vertellen. Doe waar je je goed bij voelt en blijf gewoon eerlijk ❤️ alles komt goed! 😊
Reputatie 2
Badge +1
@25anoniem25 @Sleepygirl @ItzzJustme
Hey,

Heel erg bedankt! Het helpt al enorm dat er mensen zijn die mij willen helpen, want het is toch anders als je het op school vraagt dan dat ik het op deze manier kan doen ❤, hebben jullie misschien tips hoe ik het hem kan vertellen? Ik ben namelijk toch wel van plan om het te gaan vertellen, maar ik weet niet op welke manier😅
[quote]Zoek hem op en praat in het echt met hem! Zeg gewoon wat je voor hem voelt en wees vooral eerlijk tegen hem. Heel veel succes ermee !!
op welke manier is makkelijker gezegd dan gedaan, ik vind dat ook heel moeilijk. Zomaar zeggen is niet zo makkelijk @25anoniem25, misschien via iemand anders of als je het echt niet durft gewoon een appje of zo.
@ItzzJustme Via een appje is wel een makkelijke weg😂 Maar ja je mag het zelf weten het was een advies :)
Reputatie 2
Badge +1
heel erg bedankt💕 ik zal het laten weten als ik het gevraagd heb😉
Reputatie 2
Badge +1
Hey

Ik hem gevraagd! Het heeft lang geduurd, maar ik heb mezelf erover heen gezet en het gevraagd💪 alleen wat een minpuntje is, is dat hij er nog over na gaat denken. Zondag ga ik met een paar vriendinnen naar het zwembad en hij gaat ook mee, dus dat wordt misschien een beetje ongemakkelijk, naar ik ga mijn best doen om het gewoon gezellig te maken, want zo heb ik ook meer kans denk ik😉 heel erg bedankt voor de hulp, en ik laat zo snel mogelijk weten wat hij zegt!
Reputatie 2
Badge +1
Heyy

Hij heeft antwoord gegeven. Hij zei dat hij me wel leuk en zo vond maar dat hij niet klaar was voor een relatie. Dat is natuurlijk jammer, maar ik snap het wel. Ik denk eigenlijk wel dat het ook een beetje kwam doordat hij een paar jongens uit zijn voetbalteam tegen kwam. Op zich vind ik dat ook nog niet zo erg. Alleen wat ik wel erg vond en eigenlijk nog steeds vind is dat hij het daarna aan die jongens uit zijn team ging vertellen en die hebben mij en mijn vriendin daarna uitgescholden toen we buiten zaten

Reageer