Vraag

Verliefd op bezet meisje

  • 2 April 2023
  • 3 reacties
  • 89 Bekeken

Badge

Heyy 

Ik ben dus al heel lang verliefd op hetzelfde meisje uit m’n klas alleen ik durf geen move te maken. Komt eigenlijk vooral omdat ze al een vriendje heeft en echt al best lang een relatie heeft. Mijn doel is ook echt niet die relatie kapot te maken en ik respecteer hun relatie ook echt, maar omdat ik echt veel met haar om ga krijg ik steeds meer het idee alsof ze mij leuker vindt. Ze doet soms een beetje flirterig en eerlijk is eerlijk ze is bijna niet bij me weg te krijgen. Ze wil bijna gwn alles samen doen op school. 
 

Maar dit speelt dus al best lang alleen ik zet mezelf hoogstwaarschijnlijk voor schut als ik een move maak bij haar omdat ze dus al bezet is. En dan wordt de laatste helft van het schooljaar een hele lange denk ik. 
 

Heeft er iemand goede tips voor me, zo ja, laat het ff weten!

 


3 reacties

Hoe lang speelt dit al? Voor mij zou het al uitmaken hoe lang dit zo is.  Ik heb ik heel lang en beste vriend gehad wat vanuit mijn kant echt alleen vriendschap was.  En wij deden ook alles samen. Dus het kan ook zijn dat ze vriendschap voelt.  Aan de andere kant ga ik nu heel veel om met een jongen met vriendin.  Hij flirt soms ook. Hij zegt dat hij het gaat uitmaken ( maar eerst zien en dan geloven). 

Badge

-onnodige quotes verwijderd-

Het speelt al sinds vorig schooljaar dat ik haar leuk vind. Ik dacht eerst dat ik me wel kon neerleggen bij hun relatie maar de laatste tijd kan ik gewoon niet stoppen om aan haar te denken. 
 

Reputatie 4
Badge +3

Maak geen move , wacht eerst todat ze al een tijdje single is en als die tijd niet komt dan gwn het gevoel loslaten  :)

Reageer