Verliefd op beste vriendin?

  • 31 May 2023
  • 5 reacties
  • 45 Bekeken

Badge +1

Heey, ik wil graag iets met jullie delen.

Het begon allemaal een tijdje geleden, op mijn verjaardag. Mijn beste vriendin (wat nu eig niet meer mn beste vriendin is) en ik zaten gewoon naast elkaar en ik kreeg allemaal kriebels ofzo in mijn buik, altans zo voelde het. Het voelde alsof ik zenuwwachtig was maar ik wist zelf niet zo goed waarvan. Toen ik even later tegen haar aan leunde, zoals ik altijd doe en zij dan haar hoofd tegen mijn hoofd aan legt, kreeg ik weer kriebels.. Weer een tijdje later ging ik naar de wc en ik zag dat ik opgewonden was geworden van haar. Ik snap niet hoe, maar het was zo. En nu elke keer toen we gingen afspreken had ik dat, dus het was geen toeval. 

Hebben jullie ideeën over wat dit kon zijnn? 

p.s: ik heb nu bijna geen contact meer met haar omdat ik teveel met haar omging waardoor ik mega slechte cijfers kreeg op school en ik mag haar niet zo erg meer dus vandaarr. 

Xx van mijj


5 reacties

Als je nu bijna geen contact meer met haar hebt, en je haar niet meer zo mag dan zou ik het lekker naast mijn neerleggen en en verder niet zoveel meer aan doen/denken.  Beter blijf je je dan focussen op je cijfers. 

Reputatie 7
Badge +9

kan het zijn dat je haar leuk leuk vind?

Badge +1

kan het zijn dat je haar leuk leuk vind?

Ja dat kan alleen tis niet dat ik t echt graag wil ofzoo 🙈

Badge +1

Als je nu bijna geen contact meer met haar hebt, en je haar niet meer zo mag dan zou ik het lekker naast mijn neerleggen en en verder niet zoveel meer aan doen/denken.  Beter blijf je je dan focussen op je cijfers. 

Oke dankjewel voor je antwoord!

Reputatie 4
Badge +1

Heey!

Dit is toch niet erg, dus probeer gewoon een beetje te kijken of zij jou ook leuk vind. Gewoon kleine vragen, en stel het is niet zo.. Je kan het altijd nog opnieuw proberen, mijn vriendje heeft me 7x opnieuw gevraagd voordat ik ja zei dus het komt wel goed!

Good Luck hoop dat je er wat aan gehad hebt

Groetjes

Val!

Reageer