Vraag

verliefd op beste vriend

  • 18 October 2020
  • 0 reacties
  • 107 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo.

ik ben een jongen en bijna 16 en mijn beste vriend is 14.

ik ben bi en hij weet. We kennen elkaar van sport en we zijn al vrienden voor iets meer dan 2 jaar. Toen ik hem voor het eerst ontmoette vond ik hem echt leuk en toen we vaker praatte vond ik hem nog leuker. Ik wou aan hem vragen of hij gay was maar ik werd bang en heb het niet gedaan toen even later kreeg hij een vriendin en ik was toen best verdrietig maar ik heb mezelf terug gepakt en geprobeerd andere mensen op te zoeken want ik wist al dat er niets tussen ons verder zou gaan. Dus toen een paar maanden later kreeg ik ook een vriendin en we gingen vaak op dubbeldate wat best een hell was want ik was natuurlijk jaloers op zijn vriendin. Ongeveer 2 maanden later heeft hij het met haar uitgemaakt omdat zij vreemd ging op hem. Dus toen ging ik weer vaker met hem om en kwamen die gevoelens weer terug en toen ongeveer een maand later maakte ik het uit met mijn vriendin. Nu heeft hij weer een nieuwe en ik kan er nogsteeds  niet goed mee omgaan en lig vaak hele nachten wakker.
Ik wil hem eigenlijk gaan vragen als hij het uitmaakt met zijn huidige vriendin maar ik wil niet onze goede vriendschap verpesten. Wat moet ik nu doen

ps: ik heb hele erge anxiety (weet de nederlandse benoeming er niet van sorry) 

​​​​​​​


0 reacties

Geen reactie

Reageer