Vraag

Verliefd op beste vriend

  • 16 November 2018
  • 1 reactie
  • 103 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik vind een vriend van mij al best wel lang heel erg leuk. We doen heel veel samen en het is erg leuk. Ik heb het gisteren aan een vriendin vertelt en zij wilde voor mij gaan checken of die mij leuk vind. Ze heeft gefacetimet met hem en voorzichtig op het onderwerp gekomen toen ze vroeg of die mij leuk vind was die er aan het twijfelen hij zei de hele tijd ja en dan weer nee. Mn vriendin zegt dat dit komt doordat hij het recht in haar gezicht moest zeggen en dat kan kloppen want ik vond het makkelijker om het te appen naar mn vriendin. Nu is het een dag later en ik weet niet of ik hem moet vragen. Mijn vriendin zegt van wel omdat ze bijna zeker weet dat hij mij leuk vind. En iedereen in de klas zegt ook de hele tijd dat we een goed stel zijn. Ik ben bang dat hij nee zegt en dat onze vriendschap dan is verpest. Wat moet ik doen?

1 reactie

Vraag het, het is een grote gok maar wie niet waagt wie niet wint. En misschien is hij wel heel verlagen in dat soort dingen of wil hij jullie vriendschap niet verpesten. Als jij een beetje laat merken dat jij hem leuk vind dan kan je er wel wat meeā¤

Reageer