Vraag

verliefd op 2 jongens

  • 27 January 2021
  • 5 reacties
  • 95 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

ik ben 13 en ik vindt 2 jongens leuk, ja ik weet het het klinkt een beetje dom ofzo maar het is wel echt zo.

de 1ste jongen ken ik al van kleins af aan maar heb ik nu iets minder contact mee. hij is heel aardig, knap en grappig en als ik bij hem ben wordt ik altijd erg verlegen. hij zit in de 1ste en ik in de 2de.

de 2de jongen zat op de basisschool bij mij in de klas maar ik zie hem soms nog als hij bij vrienden van mij is. hij is grappig en we kunnen goed opschieten met elkaar hij is ook best knap. hij zit in de 2de maar op een anders school.

en dan is er ook nog een jongen in mijn klas en ik weet dat hij mij leuk vindt maar ik durf niet tegen hem te zeggen dat ik dat al weet, we praten niet echt met elkaar en ik vindt hem ook niet leuk. 

als iemand weet wat ik het best kan doen zeg het maar.


5 reacties

Reputatie 4
Badge +3

bedankt voor de tip!!

groetjes sillie78:heart:

Reputatie 2
Badge

ik zou niks tegen de jongen uit je klas zeggen want dat is zo ongemakkelijk. het is in mijn klas gebeurd en toen zaten ze nog eens naast elkaar. Maar vind goed uit of een van de twee je ook echt leuk vind. Kijk of een van de twee jou ook leuk vind want afgewezen worden is zo erg. En het is mis een beetje gek als je verkering vraagt aan de een en die zegt nee en gelijk door gaat naar de ander. 

maar veel suc6 xxxHiii

 

Reputatie 4
Badge +3

bedankt voor het advies, ja de 2de is op zich wel makkelijker maar ik weet het niet! 

nee is misschien niet slim om tegen de jongen uit mijn klas te zeggen als hij mij nou toch niet leuk vindt.

Reputatie 2
Badge

ik zou zelf kijken wie je het leukste vind

ik denk dat de tweede de beste keus is omdat dat minder gedoe is als het uit gaat en je hem niet elke dag ziet. maar dat is mijn mening 

suc6 xxx Hii

Badge

Hoi Sillie78

Als 1e is het niet raar om op 2 mensen tegelijk verliefd te zijn. En het is zeker niet dom. Je kan zelf namelijk niet kiezen op wie je verliefd bent. 

Je kan kijken of 1 van die 2 jongens verliefd op jou is. En aan de hand daarvan een keuze maken.

En als je weet dat een jongen uit je klas verliefd op je is zou ik het persoonlijk niet tegen hem zeggen dat je dat weet. Want als het niet waar is lijkt het me best ongemakkelijk. Ik weet niet van wie je het gehoord hebt maar tenzij je het niet letterlijk van hem hebt gehoord dan zou ik het met een korreltje zout nemen.

Ik hoop dat ik je hier een beetje mee hebt kunnen helpen.

Groeten

Reageer