Vraag

Verliefd op 2

  • 1 August 2016
  • 5 reacties
  • 252 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey mensjes,

Vorige week ben ik op scouting kamp geweest dat was mijn eerste zomerkamp op deze scouting. Ik heb hier een hele aardige jongen genaamd stan ontmoet hij is zo leuk lief en knap.maar ik heb ook al meer als 6 maanden een relatie en ik vind hem ook nog leuk maar hij woont in Drenthe dat vind ik best moeilijk.

Ik weet niet wie ik moet kiezen want ik wil als ht uit gaat ZEKER vrienden blijven maar ja ik wil ook gewoon nog met hem zijn

Iemand tips????

Xxx loveyt

5 reacties

Ga voor wat jouw gevoel zegt, maar als jouw gevoel zegt dat je bijv. jouw huidige vriend moet dumpen voor deze nieuwe boy, wacht daar dan wel even mee voordat je die keuze echt gaat maken (paar weekjes). Je moet niet te snel keuzes maken en als je over een paar weken nog achter je keuze staat dan weet je pas zeker wat je wil..

Maar dat is nog steeds geen garantie dat je keuze dan ook uiteindelijk oplevert wat je wilt want dat weet je nooit. Alles kan een andere wending krijgen dan dat je vooraf hebt bedacht.
Als je maar zorgt dat je niet vreemdgaat 😉
1 van de 2 kiezen , niet allebei
Ik zou zeggen

Als je echt van de eerste houdt zou je nooit verliefd worden op de tweede.
Dit zeg ik trouwens niet om je te beledigen, ik zit namelijk in dezelfde situatie.

Reageer