Vraag

Verliefd op 11-jarige

  • 18 June 2018
  • 6 reacties
  • 203 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi
Ik ben 14 jaar en heb een meisje leren kennen bij waterballet en ik ben er uiteindelijk verliefd op geworden, het enige ‘probleem’ is dat ze nog maar 11 jaar is. Wat vinden jullie hiervan? En hebben jullie tips?

6 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Ik ga hier geen mening over geven. 3 jaar leeftijdsverschil is op zichzelf is niet erg veel, maar wel bij jongeren. En zeker als de jongste pas 11 jaar oud is. Bedenk dat jullie in een totaal verschillende fase zitten in het leven.

Het is helemaal aan jou of je wat met deze gevoelens wilt doen.
Hey,
Kan wel eigenlijk, 3 jaar is niet zoveel. Het is natuurlijk wel vervelend mocht ze nog op de basisschool zitten. Succes!
ik snap je reactie Daan maar zy is wel al fel in de puberteit hetgeen waar ik ook hard mee zit zijn de reacties
Reputatie 3
Badge +8
Nogmaals, het is aan jou. Als jij vindt dat het kan dan moet je je vooral niet gehinderd voelen. De reacties zul je dan op de koop toe moeten nemen, want er zal vast wel wat over gezegd worden.
Hey Gelte,

Ik ben ook 11 en zou der eigenlijk niet zo veel problemen mee hebben als ik iemand heb van 14 mensen kijken je natuurlijk anders aan maar als jullie elkaar echt leuk vinden valt er niks te breken door jullie leeftijd!

Spreek eens met haar af ga gezellig iets drinken met haar. Vraag wat ze van jou vindt en wees eerlijk wat je van haar vindt als jullie echte vrienden zijn zou het niks breken als zij jou niet leuk leuk vindt! Het wordt wel veel ongemakkelijker maar probeer er gewoon op een soepele manier achter te komen of ze jou ook leuk vindt.

Groetjes Anoniem
Maar je moet wel beseffen dat 11 een beetje jong is! (Kijk 3 jaar verschil is niet heel groot maar ja de jongste is 11) als ze een beetje ouwelijk is valt het niet heel erg op

Reageer