Vraag

verliefd? ofzo...

  • 15 November 2021
  • 4 reacties
  • 86 Bekeken

Badge

okay dus…. iemand heeft me een paar dagen geleden verkering gevraagd en ik was echt helemaal in shock want ik vond hem dus vanaf het begin van het schooljaar al leuk, maar ik probeerde die gevoelens gewoon een beetje weg te drukken ofz want ik was echt 100% sure dat hij mij niet leuk zou vinden! Maar nu zijn we een paar maanded verder, en het was me eindelijk gelukt om die feelings een beetje te vergeten en dan komt hij ineens annzetten met “wil je verkering”??? Nu heb ik dus ja gezegd want ik vind hem nogsteeds echt super leuk, maar ik ben echt zo bang dat hij het na een paar dagen uit gaat maken omdat ik te lelijk ben of te jongens-achtig of te dom of … noem maar op want hij is gewoon echt perfect en ik dacht echt dat hij een grapje maakte toen hij verkering vroeg, ik durfde geen antwoord te geven omdat ik bang was dat als ik ja zou zeggen dat hij me zou vertellen dat het een grapje was en dan zou ik dus echt naar china verhuizen yk? maar toen de volgende dag op school (ik had ja gezegd) was het eerst allemaal wel een beetje akward enz maar daarna gingen we zelfs bij mij thuis eten lol en trwns; we waren echt SUPER goede vriended before all of this dus mijn moeder keek er niet raar van op zegmaar. Toen zaten we dus McDonalds te eten en een film te kijken en ik ging zo een beetje tegen hem aan 0,0 wow shit sorry ik had niet door dat ik een heel verhaal aan het typen was… wtf… anyways the point i'm tryna make is kinda: wat moet ik doen want ik wil wel een beetje uit die friendzone die er nu nog heel erg is. En wat nou als hij er volgende week al gewoon klaar mee is want ik vind hem echt hartstikke leuk loll (sorryyy):disappointed:


4 reacties

Hoi persoon,

Ik weet niet hoe oud je bent, maar dit is in principe gewoon normaal. Neem vooral je tijd en probeer niet te overhaaste beslissingen te nemen. Hij heeft je al om verkering gevraagd dus dat betekent sowieso wel dat hij je leuk vind. 

Hoewel sommige dingen nu nog ongemakkelijk voelen, zullen deze dingen steeds normaler worden wanneer je ze steeds meer doet. 

Blijf gewoon rustig en wees jezelf! Als er iets gebeurd wat je niet wilt, moet je dit gewoon aangeven

 

Hey!

Hij heeft zich kwetsbaar opgesteld door jou verkering te vragen, dat zal hij dus niet zomaar gedaan hebben! Ik denk dat je relatie veilig is, maak je geen zorgen en wees dus gelukkig met wat je hebt! Je kan hem ook altijd vertellen dat je hem stiekem al langer leuk vond. Dat breekt het ijs en wie weet verteld hij dan ook veel meer over hoe hij jou zag/ziet.

Veel plezier!

Lucas

Ben je verliefd op een meisje of een jongen want soms zeg je hij en soms zij 

het is niet erg dat je opeens verliefd bent 

Badge

-onnodige quotes verwijderd-

Ga op je gevoel af wat zegt je gevoel?

Reageer