Vraag

verliefd of niet?

  • 11 March 2021
  • 6 reacties
  • 77 Bekeken

Badge

Ik ben een jongen van 12 en ik zit in de brugklas, en ik weet eigenlijk niet of ik verliefd ben. Want ik voel me gewoon normaal enz. Maar ik denk gewoon steeds aan haar, niet veel maar soms. Ik ken haar eigenlijk best goed maar ook niet heel goed,het is ook zo dat je in deze periode(corona) niet mag afspreken. En het stomme is dat ik niet eens op haar durf af te stappen. Ik weet gewoon niet of ik verliefd ben en zo ja, hoe ik haar verkering ga vragen. 


6 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Vervelend voor je dat je niet zeker weet of je verliefd ben ik ben zelf 13 en ik durf ook niet op meisjes aftestappen(echt vervelend als ik er zo over nadenk) maar stuur haar is een appje of op insta ofz probeer gwn contact te maken

De groeten

Het klinkt wel enigszins als verliefdheid. Als je denkt dat ze jou ook leuk vindt, is het beste haar verkering te vragen. Als je daar niet zo zeker van bent, kan je elkaar misschien beter eerst beter leren kennen. Je kan het!

Badge +1

Hoi,

Ik ben zelf een meisje, en iemand heeft mij verkering gevraagd, maar als je het vraagt is dat meisje meestal gevleid en niet boos ofzo, daar hoef je je denk ik geen zorgen over te maken

verliefd zijn is slechts een begrip het betekent voor iedereen iets anders. maar vaak aan iemand denken hoort wel bij verliefd zijn.

succes

Ik ben een beetje ouder dan jullie, dus misschien kan ik hier wat meer duidelijkheid over scheppen haha

Ik heb nu een relatie gehad en een zit ik midden in (6 maanden en eentje die nu nogsteeds aan is van 1,5 jaar). Ik had het net uit gemaakt met mijn ex en toen kwam ik er pas achter dat ik eigenlijk niet echt verliefd was. Bij mijn huidige vriend wist ik het meteen, ik had geen twijfel en ik was echt verliefd. 

Meestal als je verliefd bent weet je het meteen, je krijgt een raar gevoel in je buik en je wil heel graag bij diegene zijn. Je wil gewoon een momentje waarop je niet aan diegene denkt maar het lukt je gewoon niet om er niet aan te denken. Dat was verliefdheid voor mij. 

Als je jong bent moet je dit ook nog ontdekken en daarom is er ook niks mis met afspreken met iemand waarvan je denkt dat je diegene misschien wel leuk vind. Je hoeft ook niet per se verkering te vragen. Kijk hoe het loopt en of ze net zo graag bij jou wil zijn als jij bij haar. Je hebt alle tijd van de wereld dus doe lekker rustig aan :)

Ik hoop dat dit een beetje heeft geholpen!!

Badge

Het heeft erg veel geholpen!

ik heb haar verkering gevraagd en ze zei ja!!!

ik ben blij dat jullie konden antwoorden😊

Reageer