Verliefd of niet?

  • 25 October 2019
  • 1 reactie
  • 72 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi,

Ik heb sinds kort ( echt een week pas ) een vriendje en het is mijn eerste vriendje. We hadden al iets van anderhalve maand een ‘ding’ en toen vroeg hij of ik zijn vriendinnetje wilde zijn. 

Als ik eerlijk ben vind ik hem sinds toen steeds minder leuk worden. Niet omdat hij verandert of iets. Maar gewoon wat ik vind. Ik vind hem namelijk een beetje een plat karakter soms hebben, terwijl ik echt best wel veel shit meemaak en echt heel raar kan zijn. En ik heb gewoon iemand nodig met wie ik serieuse gesprekken kan voeren en die ook goed daarop weet te antwoorden.

Ik zei ook tegen een vriend van me:”ik denk niet dat dit lang gaat duren.” die vriend zei toen:”als je daar nu al zo over denkt…..”

ook hebben we nog niet echt een diepe gesprekken gehad. Ik heb hem wel een keer verteld dat ik me gewoon kut voel thuis en dat ik daar echt niet blij ben, maar de enige reactie die ik toen van hem kreeg was: “awhh gaat het.” dus dat vond ik best stom, want ja, je kan toch wel meer zeggen dan dat.

Ook vind ik het best stom dat hij echt te veel kusjes geeft en me zoent enzo. Dit klinkt zo raar om te zeggen, maar je kan toch ook gewoon praten ipv dat doen. 

 

Oke dit was gewoon echt veel gezeik en heel negatief, maar ik vind het wel echt een leuke jongen, maar gewoon heel veel twijfels of dit zeg maar "de bloemige periode” is en dat het dan saai wordt

 

Let me know

 wil eigenlijk gewoon graag met iemand praten erover;)


1 reactie

Ik denk dat je het gewoon de tijd moet geven. Geef hem als “relatiemateriaal” ook een kans. Hij is er misschien van overtuigd dat je het er niet specifiek over wil hebben en dat hij je daarom een beetje af probeert te leiden. Dat kan juist een hele goede eigenschap zijn: hij wil niet dat je teveel aan negatieve dingen denkt.

 

Helaas kan het ook zo zijn dat hij er niet om geeft, misschien omdat hij het niet echt door heeft, of misschien omdat het hem niet kan schelen. In dat geval, is het misschien niet de juiste persoon voor jou. Hij kan jou dat niet de gesprekken bieden die je nodig hebt.

Reageer