Vraag

Verliefd meisje op meisje in de klas.

  • 25 April 2019
  • 4 reacties
  • 195 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
*SORRY TYP FOUT TITEL(verliefd op meisje in de klas)*Ik ben een jongen van 15 jaar. In de klas zit een meisje die ik erg leuk vind, maar zij vindt mij *waarschijnlijk* niet zo leuk... We praten eigenlijk nooit met elkaar. Ik heb haar proberen toe te voegen op allerlei social media platformen maar ze voegde me nergens op toe. Toen had ik het er laatst met een goede vriend van mij over en toen had ik dus verteld aan hem wat ik van haar vind en dat ze me nergens op toevoegt. Toen zij hij:”ik zal haar wel toevoegen en een beetje aan de praat gaan.” Toen hij dus uiteindelijk aan het snappen (Snapchat) was met haar vroeg hij een aantal vragen zo van: ken jij die ene jongen uit jou klas (ik noem mijn naam even niet😄) ja zegt ze die ken ik wel. Dus die ene vriend zei: hij praat de hele tijd over jou. Waarop zij antwoordden: eugh... Vervolgens waren hun gestopt met chatten en vertelde hij dus wat ze hadden gtypt. Dus hij had heel dat verhaal verteld en zei eigenlijk: zij is niet de moeite waard voor je, je verdiend beter. Ik ging daar dus mee akkoord en liet het een paar weken rusten, maar nu moet ik sinds een tijdje elke dag aan haar denken want ik vind haar zo ontiegelijk leuk en knap noem maar op! Heeft iemand tips wat ik eventueel kan doen? Alvast bedankt!

4 reacties

Ik zou gewoon zelf het hef in eigen handen nemen. Niet je vriend het laten doen maar jijzelf! Ik heb dit ook gehad dat een vriend van mijn crush me appte op insta en zei van ja van een vriend en ik vroeg wie er allemaal in zijn klas zat en toen noemde hij jou. Maar vervolgens zegt die vriend dat mijn crush dat prive wou houden. En dat vond ik best wel irritant dus je moet t gewoon zelf doen. Dat vinden meiden het fijnst
HHet lijkt mij dat je gewoon op haar af moet stappen en een gesprek beginnen kom je vanzelf erachter of ze je leuk vindt
Zoals de meesten zeggen, je kunt zelf naar haar toegaan. Als je dat doet waarschuw ik je wel, want ze is al niet zo verwelkomend naar je.

Dat je beter verdient. Geloof ik niet. Iedereen is mens. Niet iedereen past bij elkaar. Als jouw vriend haar misschien gemeen vindt, betekent dat niet dat jij dat ook vindt. Je moet zelf maar oordelen of je het leuk vindt hoe zij reageerde. Laat uiterlijk hierbij buiten beschouwing. Innerlijk is belangrijker, al zeggen sommigen dat ze uiterlijk ook een beetje belangrijk vinden. Dat kan. Je moet nu wel innerlijkheid in overweging nemen. Kijk hoe je haar vanbinnen vindt. Hoe ze reageert.

Trouwens, ze heeft al een vriendje, wellicht? Probeer daarachter te komen, en als ze al iemand heeft, gewoon een ander zoeken, of niet.

Groetjes,
Een Persoon Zonder Naam
Hey,
Dit heb ik ook gehad. Alleen zat er geen persoon tussen. Probeer anders eerst vrienden te worden. Misschien vind ze het gewoon te veel in een keer om gelijk je vriendinnetje te zijn. Dit klinkt heel stom maar oké. Probeer het gewoon en als het niet lukt vind je wel iemand anders. Ik ben er ook overheen gekomen. Veel meisjes en jongens hebben dit denk ik wel. Dus probeer eerst gewoon vrienden te worden en zie het dan wel als het zo goed gaat misschien kan je veder lukt het niet. Dan vind ze je blijkbaar niet leuk. Hopelijk heb je zo beetje kunnen helpen!

Groetjes,
Een persoon

Reageer