verliefd, meisje is ouder

  • 10 March 2021
  • 7 reacties
  • 167 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo ik ben milano 13 jaar en ik vind het vervelend dat ik vaak op oudere meiden val is daar iets tegen te doen?


7 reacties

Er is helaas niet ergens een knopje dat je kunt drukken om er voor te zorgen dat je wel of niet op iemand verliefd wordt.
Als jouw voorkeur bij oudere meisjes ligt, dan kun jij er zelf niet zo veel aan doen.
Dat je nu op oudere meiden valt betekent in ieder geval niet direct dat jij alleen op oudere meiden valt.
Het is natuurlijk super vervelend als dat er voor zorgt dat je niet zomaar verkering kunt krijgen, maar je moet er helaas mee zien te leven.

Zijn deze meiden veel ouder dan jij?
Als het bijvoorbeeld een jaartje scheelt, dan kan je zeker samen iets beginnen.

Ik denk dat dat iets heel natuurlijks is. Het heeft waarschijnlijk met de puberteit te maken. Val je echt op oudere meiden of vind je ze aantrekkelijk? Je heb als het ware een uiterlijk en innerlijk. Uiterlijke aantrekking zal je snel hebben. Het verschilt bij iedereen in welke vorm (iedereen heeft een ander type) maar in de puberteit slaan de hormonen al snel op hol bij oudere meiden (16, 17, 18) die je knap vindt op basis van jouw profiel.

Zoals MensPersoon al zei, je kan er niet zoveel aan doen. Wat ik je aan kan raden is om, hoe hard het ook klinkt, geen stappen te ondernemen richting 16, 17, 18 jarigen. Daar schaadt je alleen jezelf maar mee. Met een meisje van 14 of misschien zelfs 15 zou je eventueel een relatie kunnen beginnen. Dat hangt ook een beetje af van hoever jullie dan zijn qua volwassenheid).

het is grotendeels innerlijk waar ik voor val

 

Hallo Milank :)

Hoe oud is het meisje?

-TheMightySlayer <3

ze is 14 maar word nog 15

ze is 14 maar word nog 15

Oh dan is het niet zo een probleem denk ik. Ik dacht dat je meer richting 16/17/18 bedoelde.

Ik zou gewoon een milf zoeken maat

Het forum is bedoeld voor advies, niet om de clown uit te hangen. Dat doe je wel gezien je andere reacties. Dus verander je houding of ga gewoon weg.

Reageer