Vraag

Verliefd maar weet niet of het wederzijds is

  • 30 January 2021
  • 2 reacties
  • 60 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey!

 

Ik ben en jongen en ik ben verliefde op iemand die ik via snapchat leren kennen heb maar ik weet niet of het wederzijds is.

We sturen veel met elkaar en heb als een gevraagd voor eens af te spreken maar kreeg daar geen antwoord op.

Iemand toevallig nog TIPS?

 


2 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Boy123,

tja, wat doe je dan? Zo te lezen heb je al geprobeerd echt af te spreken, maar daar kwam geen reactie op. Ik weet niet wat jullie band is, maar je kan proberen om hem nog wat sterker te maken en echt goed vrienden te worden. Misschien gaat het voor die persoon nog een beetje snel allemaal. Bovendien is het nu met Covid-19 en de lockdown ook wat lastig om af te spreken. Dat werkt ook tegen, lijkt mij.

Ik zou zeggen: heb nog wat geduld, wacht tot de lockdown voorbij is en vraag dan eens of het die persoon niet leuk lijkt om elkaar een keer in het echt te ontmoeten. Daarbij kan je de persoon de plaats uit laten zoeken, dat geeft wat meer vertrouwen (geef anders wel even aan waar je ongeveer woont, dat je niet helemaal naar de andere kant van het land hoeft te reizen).

En na die eerste keer afspreken kan je het een beetje opbouwen, zodat je elkaar ook echt in real life leert kennen. (telefoonnummers uitwisselen, ook bij elkaar afspreken, weetikveel). Dan als de persoon je een beetje beter heeft leren kennen kan je vragen of de gevoelens wederzijds zijn.

Hopelijk heb je hier wat aan, veel succes hè!

 

Groetjes,

Paardebloem

Reputatie 7
Badge +19

Heey

Ja misschien gwn aan die persoon vertellen dat je hem/haar leuk vindt? Dan kan je ook vragen wat diegene van jou vindt. Maarja dat is wel lastig en misschien zelfs ongemakkelijk.  Ook kan je nog een keer vragen om af te spreken.

Reageer