Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Verliefd maar onzeker over mijn gewicht

• 3 maart 2015
  • 5 reacties
  • 313 Bekeken

Hoi
ik ben een dikkere jongen en ik ben verliefd. Maar ik ben bang dat het meisje niet op mij is om dat ik ik dikker ben vindt ik persoonlijk 
(70 kilo) en ik ben overigens 8 kilo afgevallen in een korte tijd. 
Maar nooit willen behalve een vriend nooit niemand met mij 
samenwerken wat mij kwetst. Ze duwen me en roepen dingen  
als ik iets terug roep ook. Ik ben ook onzeker 

dus ik weet niet wat ik er mee moet eergisteren zag ik er met een jongen 
lachen en ze stonden redelijk dicht bij elkaar wat mij pijn doet dan. Of ze met die jongen wat heeft
is voor mij onbekend.

5 reacties

Hoi ik ben ook niet de dunste en weetje jr moet het negeren ik wordt er ook mee gepest maar je moet daar jiet onzeker van worden je bent vast een.goeie jonge en.je.moet gewoon denken ik zie er goed uit je moet zo denken beter te dik dsn te dun want dunnen mensen die dun en jij bent dik dat is uniek ik wil dat je dat ont houd want die mensen die jou pesten weten niet wie je kwetst ik denk ook zo

maar even over dat veliefd gedoe ik had dat ook maar ik heb het nooit tegen diegene gezegt maar nu heb ik wel een heel lif vriendje dir dun is en die houd wel van.mollige vrouwen hij zij tegen mij dat er meer hou vast aan zit bij het neuken

ik zou er goed ove nadenken je moet mischien aan je goede vriend vraagen of die kan vraagen of dat meisje op jou is want dan wordt je ook niet gekwests
Tenzij zij ook op jou verliefd ik hoop het voor je <3<3<3:-):-)
Ik wil het wel laten vragen maar dat doe ik niet
misschien wil ze het niet vertellen tegen iemand als het zo zal zijn zo gaat het vaak.
Ik was eerst 60 kilo in een week 10 kilo afgevallen ik gooide me eten weg at alleen ochtend eten en avond voor een meisje waarvoor ik de ballen niet heb om het te vragen oog contact is er maar dan kijk ik weg
das dus echt ongezond 

Reageer